hallo..
ik heb sinds een week deze corsa maar nu wil ik binnenkort mijn koplampen en achterlichten gaan vervangen.
maar ik weet niet wat het mooiste staat.. ivm de combi tussen kleur en lamp.. auto is blauw/paars maar wat is dan mooier chroom of zwart..
wie wil deze lampen in de auto zetten.. hoeft niet mooi te worden als ik maar even een indrukje kan krijgen van wat het mooiste staat..
ik hoop dat dit niet teveel gevraagt is.:angel
hierbij de auto..(voorkant is van mijn auto achterkant hier van het forum af.is wel dezelfde kleur)
en hierbij de achterlampen die ik graag even op de auto wil bekijken.
de zwarte lexus leds
de chrome lexus leds.
en de smoke leds.
en dan heb ik voor de voorkant devil eyes
in het chrome
en in het zwart
en dan tot slot de angel eyes.
in het chrome
en in het zwart
ik hoop dat iemand hier even mee aan de slag wil en dat de fotos goed zijn..
maar zoals eerder gezecht gaat het om een inruk niet of dat het er "net echt" uitziet.
alvast bedankt.
mvg benno(lambo452)
ik heb sinds een week deze corsa maar nu wil ik binnenkort mijn koplampen en achterlichten gaan vervangen.
maar ik weet niet wat het mooiste staat.. ivm de combi tussen kleur en lamp.. auto is blauw/paars maar wat is dan mooier chroom of zwart..
wie wil deze lampen in de auto zetten.. hoeft niet mooi te worden als ik maar even een indrukje kan krijgen van wat het mooiste staat..
ik hoop dat dit niet teveel gevraagt is.:angel
hierbij de auto..(voorkant is van mijn auto achterkant hier van het forum af.is wel dezelfde kleur)
en hierbij de achterlampen die ik graag even op de auto wil bekijken.
de zwarte lexus leds
de chrome lexus leds.
en de smoke leds.
en dan heb ik voor de voorkant devil eyes
in het chrome
en in het zwart
en dan tot slot de angel eyes.
in het chrome
en in het zwart
ik hoop dat iemand hier even mee aan de slag wil en dat de fotos goed zijn..
maar zoals eerder gezecht gaat het om een inruk niet of dat het er "net echt" uitziet.
alvast bedankt.
mvg benno(lambo452)