Een tijdje geleden brandde opeens het motormanagement lamp van mijn Opel Astra. Ik ben direct naar de garage gereden om de storing uit te laten lezen. De exacte storingscode weet ik niet, maar de monteur gaf aan dat er iets aan de hand was met de temperatuursensor, waarop deze werd vervangen. Na 2 dagen brandde het lampje opnieuw. De monteur maakte een proefrit met de auto, las de storing (wederom dezelfde code) uit. Ik heb hierna een week zonder problemen rondgereden, voordat het lampje opnieuw begon te branden. Opnieuw naar de garage, waar de storing werd uitgelezen. Volgens de monteur wees de code nu op een probleem met de brandstof; de motor zou onvoldoende brandstof krijgen aangevoerd, waarna tweemaal brandstofreiniger werd gebruikt (2x). 3 weken later weer hetzelfde liedje; het lampje brandde weer. Voor de 4e keer naar de garage, zelfde foutmelding, waarna het gasklephuis losgehaald is en gereinigd. We zijn nu 2 weken verder en opnieuw brandt het lampje. Tijdens het rijden merk ik weinig aan de auto, soms als de auto stationair draait, lijkt de motor heel soms enigszins te "loeien" (alsof ik het gas intrap, wat niet het geval is), maar dit stopt na een aantal minuten vanzelf weer. Iemand een idee?