• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lampje vervangen

Beste mensen,

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Astra cabrio G uit 2002. Echt genieten, chique wagen, 1.8 motor, leren bekleden etc. Nu heb ik gezien dat - als ik de verlichting aanzet - het knopje van de achterruitverwarming niet oplicht. Ik bedoel dus niet het lampje dat verraadt dat de verwarming aan staat, maar puur het oplichten zodat je de knop kan vinden als het donker is;) . Nu heb ik gekeken of ik dat vervangen kan, maar ik kom niet verder dan het eruit halen van de asbak-unit. Is dit uberhaupt de manier of moet de hele middenconsol eruit om het lampje te vervangen. Of kan de zwarte knop van de verwarming er gewoon uitgewipt worden???

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

Timo

PS Als ik de verwarming aan doe, gaat het verklikkerlichtje wel branden (lampje onder het achterruittekentje)

beste timo hiervoor moet de midden console worden verwijderd console verwijden asbak demonteren daar onder zitten 2 schroeven dan radio +slee demonteren zitten ok twee shroeven dande bedienings knoppen losklikken van de airco enz daarna kan je de console uitnemen LET op de stekker van het beeldscherm is vrij kort

Terug
Naar boven