• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Laswerk?

Hallo Opel-fans,

Vanaf morgen heb ik nieuw in mijn bezit een Opel Corsa 12S uit 1983. Maar hij moet op 2 plaatsen (achterspatborden) gelast worden voor zijn nieuwe APK.

Wie kan mij helpen met dit laswerk?

Alvast erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dirk-Pieter uit Boskoop :D

Bedankt voor je antwoord!

Weet je misschien waar hij woont? Of wat zijn e-mailadres is?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Met vriendelijke groet,

Dirk-Pieter van Groos :D

:hmmzvlak naast het kanaal, er staan div opels buiten. misschien dat je hem op MP tegen komt met onderdelen. even op afstand zoeken.

ik kan hem ook even niet vinden maar hij heeft oa een breede B ascona cabrio staan, meestal een opel blits voor de deur en ik dacht dat hij ook nog een bitter cd heeft(wel een project)

Waarschijnlijk is hij verhuisd omdat het huis nu te koop staat maar de Opel-spullen liggen nog in zijn grote garage. Onlanks was ik al een paar keren daar geweest. Tevergeefs, hij is nooit thuis, helaas.

Ergens zag ik op een Opel-forum diverse Opels staan in een grote garage waar ze ook diverse plaatwerken lassen. Daar zou ik heel graag naar toe gaan. Uiteraard betaal ik een vergoeding van het laswerk voor mijn Opel Corsa.

Wie kan mij helpen met dit laswerk?

Anders kan ik er verder niet mee rijden zonder APK.

Met vriendelijke groet,

Dirk-Pieter :D

Terug
Naar boven