• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lead me to the car?

hallo !,

ik heb een vraag ik heb een opel astra H gtc , maar mijn vriendin heeft een opel corsa D en zij heeft sindskort dat lead me to the car functie geactiveerd doormiddel van der stuurkolomhendels naar achteren ingedrukt te houden en nu gaan der deuren automatisch sluiten als ze begint te rijden en lead me to the car , maar mijn astra H heeft dat ook? want het is een veel uitgebreider auto dus dan moet hij dat toch wel hebben alleen ik krijg het niet voor mekaar .

dus hoe ken ik hem activeren?

MVG

Quote van Engels forum, voor Astra H:

Here goes mate.

1. It seems to have been deleted from some late models, particularly export ones.

2. If it is not then activate by pressing the central locking button on the dash for greater than 3 seconds. If it does not enable it to work at speeds greater than 7-13kmh it probably has been deleted from your model.

3. See dealer if worried and they may be able to turn it on using tech 2 tool.

Quote van Engels forum, voor Astra H:

Here goes mate.

1. It seems to have been deleted from some late models, particularly export ones.

2. If it is not then activate by pressing the central locking button on the dash for greater than 3 seconds. If it does not enable it to work at speeds greater than 7-13kmh it probably has been deleted from your model.

3. See dealer if worried and they may be able to turn it on using tech 2 tool.

is niet standaard niet mogelijk kan wel met een happylightshow module heb ik ook en werkt echt perfect zeker als je een lichtsensor hebt doet ie het alleen als het donker is

is niet standaard niet mogelijk kan wel met een happylightshow module heb ik ook en werkt echt perfect zeker als je een lichtsensor hebt doet ie het alleen als het donker is

Het opslot schieten van de deuren bij het wegrijden (speedlock) is te activeren via Op-Com.

Lead me to the car verlichting werkt idd met de HappyLightShow module!

Het opslot schieten van de deuren bij het wegrijden (speedlock) is te activeren via Op-Com.

Lead me to the car verlichting werkt idd met de HappyLightShow module!

ok dan !! dat is duidelijk ! en Maarten zou je mij misschien iets meer kunnen vertellen over Op-Com? wat houd dat in en hoe zou ik dat kunnen activeren?

ok dan !! dat is duidelijk ! en Maarten zou je mij misschien iets meer kunnen vertellen over Op-Com? wat houd dat in en hoe zou ik dat kunnen activeren?

Terug
Naar boven