• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Led lamp kopen voor Tellerunit en Boardcomputer.

Rovers

Post weinig
Waar kan ik die led lampjes kopen? Misschien van mensen hier op de forum of?

Want afgelopen 2 weken heb ik ze besteld en vorige week zouden ze binnenkomen maar er was iets mis gegaan. dus weer een week gewacht en vandaag naar de zaak geweest en zag da die ledlampen wel 3 dubbel groter is dan die ik heb. Wa megool winkelman! en hij zei dat hij verder niks aan kan doen en helpen. desnoods ik gewoon verlichting wou in mijn coupe. DAAR HEB IK VERDULLEME NIET VOOR BESTELD.. :argue :fy1 :argue :fy1

Rij ik 2 weken lang met open gehaalde auto en na paar vragen van andere mensen: is er ingebroken in je auto? Hoe verschrikkelijk. Ik dacht juist dat ik vandaag gelijk kon doen maar nu loop ik vast..

Ben bij paar automatrialen zaken geweest en zelfs tuningzaken. ze hebben niks?? niet in mijn versie?

Ik zag dat veel mensen op forum dat wel hebben.. Wie kan mij helpen??

Liefst met spoed. Voor tellerunit had ik rood led en voor boardcomputer mooi wit led. (alleen van verwarmingsbedieningspaneel hadden ze wel led, dus ook wit)

HELP ME :angel Natuurlijk als je ze besteld betaal ik ervoor. Bank, post, persoonlijk alles mogelijk als het maar niet aan andere kant van de wereld is;-)

inderdaad gelijk sander al zegt op crazyleds bestelle hebk mijn ledjes ook allemaal van op 2-3 dagen in huis :)

2012-03-22190442640x480.jpg

heeeeel fel :) :)

heb de witte tellerplaten er even in gehad met gewone ledjes dan en dat was al heel fel kwaad zegge met die smd's savonds moest ik ze echt dimme omdat ik teveel tegenlicht kreeg van me tellerbak :) dus hebk de tellerplaten er maar terug uigehaald

@opel-motorsport wrote:heeeeel fel :) :)

heb de witte tellerplaten er even in gehad met gewone ledjes dan en dat was al heel fel kwaad zegge met die smd's savonds moest ik ze echt dimme omdat ik teveel tegenlicht kreeg van me tellerbak :) dus hebk de tellerplaten er maar terug uigehaald

Deze ledjes vandaag in het echt gezien bij opel-motorsport, en een foto kan het lichtbeeld wat het oplevert (overdag in de zon) niet weergeven! Crazyleds zijn gewoon om te kwijlen!

idd ja :) camera was een gsm dusja :) haha :)

maar het is echt allemaal spierwit middenconsole tellerbak stuurbediening elecraamknoppen zetelverwarming en tc schakelaar lichtschakelaar binnenverlichting alles is zo wit :)

en dan de instapverlichting onder het dashboard en onder de voorzetels zijn ook zo wit :)

ganse auto word helderwit verlicht vanaf moment dat de deuren open gaan :)

Jongens, als het fout gaat met led's dan moet je de accuspanning met lopende motor meten.

Meestal is dan de spanning ongeveer 14.5 volt, als dan de weerstand is berekend op 12 volt

gaat de led echt kapot.

Terug
Naar boven