• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Leeslampjes achterin de handgrepen Zafira

@midnight black wrote:Zekeringen ligt aan het merk zekeringkast, mijn 1.8 uit 2000 had de grote zekeringen en de 2.2 uit 2001 heeft de kleine zekeringen.

Dat zal best kunnen.

@midnight black, dan heb je zelf de achterbank verwisseld. dat zou eigenlijk ook nog wel eens willen doen om op de achterbank 3 3-punts gordels te hebben. :thumb

@midnight black wrote:Dolby, derde rolgordel achterin heeft mijn prefacelift ook hoor, was wel een karweitje... ;)

Mijn Z2.2SE uit mei 2002 heeft ook mini zekeringen. :thumb

@PVB wrote:@midnight black wrote:Zekeringen ligt aan het merk zekeringkast, mijn 1.8 uit 2000 had de grote zekeringen en de 2.2 uit 2001 heeft de kleine zekeringen.

Dat zal best kunnen.

@PVB wrote:Bij deze de foto's

20160224_183345_zpsgr5tv0aw.jpg

20160224_183351_zpsfmwb9fjq.jpg

Ik heb deze airbags precies hetzelfde.Ik heb een Zafira A MAXX uitvoering

UUh!, mag ik jullie een domme vraag stellen? :oops: , wat moet ik mij hier van voorstellen, misschien vindt ik dit ook leuk! :-D

Maar ik heb geen idee waar jullie het over hebben, kunnen jullie iets laten zien? :oops: handgreepjes met leeslampjes plaatsen??

@saluma wrote:@PVB wrote:Bij deze de foto's

Jij hebt een auto van na de facelift

Deze foto's heb ik al eerder voorbij zien komen, maar zie geen lampjes.

ik heb een leeslampje inderdaad in het midden, maar verder nergens anders.

Het klinkt zo spannend. :hmmz

Ik heb ze allemaal king: : Voorin met leeslampen en alarmsensoren, achterin bij de handgrepen en in het midden....In de handgrepen achter zat al standaard in een Astra F in GLS trim.

Hoi, Pvb

Ik snapt het nu!, het kwartje is gevallen!.

Ik kom zo nu en dan eens op een demontage bedrijf, dan zal ik deze eens in de smiezen houden.

Dankje!, Pvb :thumb

@saluma, Dat klopt jouw zafira a komt van na de face lift waar inderdaad de airbags aanwezig kunnen zijn. Wij hebben het nu over de zafira a van bouwjaar 1999 t/m half 2003. Van voor de face lift zeg maar.

@saluma wrote:@PVB wrote:Bij deze de foto's

Terug
Naar boven