Ik heb een hele vreemde lekkage in mijn verdeelbak zitten, het is ten eerste een verdeelbak die +/- 4000km gedraaid heeft waarvan mischien 50km met de 4x4 aan. Nooit aan toe gekomen om het 4x4 mooi te laten lopen omdat ik constant motor problemen had. En nu ik mijn motor volledig heb laten reviseren en alles ingebouwd heb zie ik de verdeelbak opeens lekken:swear Wie weet waar dit van wegkomt en of dit zo te repareren is zonder mijn verdeelbak weer te moeten demonteren??
De bak heeft trouwens iets langer dan een half jaar in de stelling gezeten tijdens de motorrevisie, kan het mischien zijn doordat de verdeelbak weleens verplaatst is en dat de olie dan ook verschuift naar plekken waar het normaal niet hoort te zitten en waardoor het nu via een kanaal eruit word gegooid of iets dergelijks???:wtf
alvast bedankt!:thumbup
De bak heeft trouwens iets langer dan een half jaar in de stelling gezeten tijdens de motorrevisie, kan het mischien zijn doordat de verdeelbak weleens verplaatst is en dat de olie dan ook verschuift naar plekken waar het normaal niet hoort te zitten en waardoor het nu via een kanaal eruit word gegooid of iets dergelijks???:wtf
alvast bedankt!:thumbup