• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lekke koppakking

En toch repareren ze hem voor me ;-).

Het is altijd de moeite waard om het te proberen.

Vanmiddag mijn auto weggebracht, volgende week kan ik hem weer ophalen!

Laatste keer dat ik een koppakking heb laten vervangen was ik 150 euro kwijt aan arbeidsloon, daar kwam natuurlijk nog wel de kosten van de pakking bij en het vlaken van de kop. Moet er wel bij zegen dat dit gedaan is door een monteur in zijn vrije uurtjes.

Ja klopt. Ben vandaag bij de opel dealer geweest.

Die zei 600 euro, die is natuurlijk wel wat duurder dan de rest.

Maar volgens mij moet het wel iets goedkoper kunnen.

Ken ook niemand die het voor mij in zn vrije uurtjes kan doen, helaas!

Bedankt voor je reactie!

En toch repareren ze hem voor me ;-).

Het is altijd de moeite waard om het te proberen.

Vanmiddag mijn auto weggebracht, volgende week kan ik hem weer ophalen!

Als je wilt kan ik je het nummer van die vent wel geven, hij woont tussen Bant en Luttelgeest in dat is voor jou een klein half uurtje rijden.

Mvg, Gerrit

Laatste keer dat ik een koppakking heb laten vervangen was ik 150 euro kwijt aan arbeidsloon, daar kwam natuurlijk nog wel de kosten van de pakking bij en het vlaken van de kop. Moet er wel bij zegen dat dit gedaan is door een monteur in zijn vrije uurtjes.

Bedankt voor je reactie.

Ben nu even bezig met de garage waar ik de auto gekocht heb.

Wacht dat eerst allemaal even af.

Heb de auto nog maar 6 weken en ben al vanaf het begin dat ik thuis was van de koop koelvloeistof aan het bijvullen.

Ik wist eerst niet wat er aan de hand was, want zoveel verstand heb ik niet van auto's.

Maar zij hebben gewoon een auto aan mij verkocht met een lekke koppakking.

Vandaag de garage houder opgebeld.

Ja er zit geen garantie op, maar ze wouden het dan wel fifty fifty doen maar dan moest ik mijn auto daar heen brengen en moest ik nog steeds rekenen op 450,00 euro.

Nou je gaat mij niet vertellen dat een lekke koppakking 900 euro moet gaan kosten.

Heb hier en daar rond gebeld en ik heb nog niet een gehoord die er 900 euro voor vroeg.

Ook juridisch advies gebeld, wat ik hier nou mee moet en wat mijn rechten zijn.

Maar ook al heb je geen garantie, de verkoper moet er altijd bij zeggen als er iets met de auto aan de hand is.

Dat is dus niet het geval.

Nu even afwachten hoe het verder afloopt!

Het ligt er maar net aan wat voor motor er in zit. Heb op het werk wel eens duurdere rekeningen gemaakt bij een koppakking.

Weet je zeker dat het de koppakking is?

Straks lekt t water gewoon langs de waterpomp oid.....

Laat anders eerst een testje doen bij het kvs tankje. Met speciale kleurvloeistof is het zo te testen of die echt lek is of niet.

Ja klopt. Ben vandaag bij de opel dealer geweest.

Die zei 600 euro, die is natuurlijk wel wat duurder dan de rest.

Maar volgens mij moet het wel iets goedkoper kunnen.

Ken ook niemand die het voor mij in zn vrije uurtjes kan doen, helaas!

Bedankt voor je reactie!

Als je wilt kan ik je het nummer van die vent wel geven, hij woont tussen Bant en Luttelgeest in dat is voor jou een klein half uurtje rijden.

Mvg, Gerrit

Bedankt voor je reactie.

Ben nu even bezig met de garage waar ik de auto gekocht heb.

Wacht dat eerst allemaal even af.

Heb de auto nog maar 6 weken en ben al vanaf het begin dat ik thuis was van de koop koelvloeistof aan het bijvullen.

Ik wist eerst niet wat er aan de hand was, want zoveel verstand heb ik niet van auto's.

Maar zij hebben gewoon een auto aan mij verkocht met een lekke koppakking.

Vandaag de garage houder opgebeld.

Ja er zit geen garantie op, maar ze wouden het dan wel fifty fifty doen maar dan moest ik mijn auto daar heen brengen en moest ik nog steeds rekenen op 450,00 euro.

Nou je gaat mij niet vertellen dat een lekke koppakking 900 euro moet gaan kosten.

Heb hier en daar rond gebeld en ik heb nog niet een gehoord die er 900 euro voor vroeg.

Ook juridisch advies gebeld, wat ik hier nou mee moet en wat mijn rechten zijn.

Maar ook al heb je geen garantie, de verkoper moet er altijd bij zeggen als er iets met de auto aan de hand is.

Dat is dus niet het geval.

Nu even afwachten hoe het verder afloopt!

Het ligt er maar net aan wat voor motor er in zit. Heb op het werk wel eens duurdere rekeningen gemaakt bij een koppakking.

Weet je zeker dat het de koppakking is?

Straks lekt t water gewoon langs de waterpomp oid.....

Laat anders eerst een testje doen bij het kvs tankje. Met speciale kleurvloeistof is het zo te testen of die echt lek is of niet.

Terug
Naar boven