• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lekke tank

syl-astra

Post vaak
ik heb een klein probleempje met de omega A

de tank is lek dus wie weet er nog een goede tank voor een omega a station

het liefst in de buurt van zwolle

of een ander ideen om hem dicht te maken

Algemeen bekend, de tanken van de Omega A rotten door, de mijne lekt iets als i helemaal vol zit..

Baal een beetje dat er geen B Omega tank onder past ! die zijn van kunststof en roesten nooit weer :vertag

Sjors

ik had in mijn vorige wagen een prik gat van een l-l die voor delig benzine nodig had (inflatie he ) overigens een A Omega kan je rechts achter goed bij de tank en het gat zat zo,n 2 cm boven de bodem leuk bij het tanken !!!!!!

schrok me rot met dat straaltje .

heb ik netjes een spatbord parker schroef met een o ring er onder gedaan zal nog wel zo zitten ik heb de auto zo nog 2 jaar gereden .

dit gaat dus alleen met zo,n lek he niet met een roest gat of scheur

bert

er staat bij sloperij ruthen in velserbroek een Aomega station

023 5377995

was zelfs kort geleden hier op een foto te zien

en bij www.winparts.nl staan ze voor rond de 85€ nieuw is de beste optie denk ik .

bert

Terug
Naar boven