• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lekkende koeling slang

Zo als de titel al zegt heb ik een lekkende koeling slang. Hij blijft maar koel vloeistof druppen ik heb al 3 keer een nieuwe klem gebruikt(standaard huis tuin en keuken ding) maar hij blijft lekken. De slang is als je naar je motorblok kijkt de gene aan de radiator aan je linkerhand.

Is er iets van kit dat ik kan gebruiken word er beetje moe van krijg er dagelijks opmerking over.

misschien een paar 10-tjes uitgeven voor ene nieuwe slang en goede klemmen???

prutswerk is geen goed werk...

die je van een auto materialen handel kan kopen.. niet die van de hornbach of gamma e.d. dat is prut om te gebruiken...

ik heb nog 1 klein vraagje,

er zit een gat bij me ruiterwisser motor bij de achterklep. deze wil ik vullen met plamuur tot ik een achterklep kan vinden in de goede kleur. nu wil ik het toch beschermen. ik heb op me motor klep zwarte dikke laag zitten geen idee wat. zou dat ook graag achter plaatsen. weet iemand misschien wat dat is.

naar een auto onderdelen handel gaan en een dop voor het afdichten van de antenne halen.. zijn vaak ronde dopjes met een bout erin met een grote ring en een moertje om het gat te dichten tijdelijk... je kan er wat kit in doen voor de goede afdichting i.v.m. wasstraat en regen

aan de voorzijde zal denk ik een zwarte sticker zitten i.v.m. steenslag en roest.. is een bekende corsa b plek

Terug
Naar boven