• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

leuk feitje over vectra rijders

sw_reijnders

Forumbewoner
Het was mij opgevallen dat de vectra rijders toch eigenlijk wel de GROOTSTE OUWEHOEREN zijn van het hele opel-forum :vertag

Waarin ik zelf natuurlijk ook een behoorlijk aandeel heb :angel.

Heren . . . ik ben trots op jullie king:

ouwehoeren.jpg

origineel gepost door speaker

Spreek alleen ff voor je zelf Bas !! :angel

Nee ik spreek MEDE voor mezelf :angel

Ik bedoel . . . we hebben zelfs een vectra rijder in ons midden met meer dan 10.000 posts :vertag

origineel gepost door sw_reijnders

Spreek alleen ff voor je zelf Bas !! :angel

Nee ik spreek MEDE voor mezelf :angel

Ik bedoel . . . we hebben zelfs een vectra rijder in ons midden met meer dan 10.000 posts :vertag

Ja maar Willem l*lt in alle rubrieken mee. De heeft echt weinig te doen zeg !! :P

moet ook toegeven dat ik vrij veel online ben en af en toe post(en niet altijd ontopic:angel)

Registreerde: 25-5-2008

origineel gepost door gts power

moet ook toegeven dat ik vrij veel online ben en af en toe post(en niet altijd ontopic:angel)

Registreerde: 25-5-2008

Ik had er ook echt veeeeel meer, maar hij is een x ge reset...

Lekker toch, beppen over de vec ! Het is toch wel een wagen om trots op te zijn, en als je elkaar kunt helpen, waarom zouden we het niet doen hé.

+ nog een feitje......

Wisten jullie dat Willem ook wel eens mee bept onder een andere naam , omdat ie bij een van zijn matties zit en niet zonder het forum kan !! :jerry

+ nog een feitje......

Wisten jullie dat Willem ook wel eens mee bept onder een andere naam , omdat ie bij een van zijn matties zit en niet zonder het forum kan !! :jerry

Dus hij post stiekum nog meer???

:D:D:D:D

de gladjanus

Terug
Naar boven