• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Leuke corsa gevonden

merkte ik ook ja, dus heb je ook weer weinig aan :P

je kannatuurlijk wel ff de fotos "stelen" en hier neer zetten ;)

Corsa B sedans zie je best veel in Oost-Europa en het Midden-Oosten. Paar jaar geleden in Egypte geweest, daar barstte het er van, net als van Astra H sedans, Renault Clio sedans e.d.

Kleine sedans slaan in West-Europa namelijk niet echt aan (we zijn hier gek op hatchbacks), terwijl ze in Oost-Europa en Midden-Oosten erg gewild zijn.

Ik heb persoonlijk liever (als het 5d moet zijn) zo'n sedan, dat ziet tenminste nog uit... Achterkant van een 5d hatch vind ik spuuglelijk...

@Klopper wrote:Ik heb persoonlijk liever (als het 5d moet zijn) zo'n sedan, dat ziet tenminste nog uit... Achterkant van een 5d hatch vind ik spuuglelijk...

en zo heeft iedereen zijn eigen smaak

Deze komen ook veel voor in Brazilie,Argentinie en vind het persoonlijk wel iets hebben.

Deze staat in Turnhout/Belgie

En daarby heb je naast smaak ook het verschil in gebruik. Een hb is voor mensen die graag grotere onhandige dingen vervoeren makkelyker dan een sedan. Een sedan is toch wat beperkter in ruimte gebruik. Heb sedan en hb kadetten gehad ;)

geef mij maar mijn corsa A sedan . heerlijk die extra ruimte tov een hatch corsa A

ik kan nu tenminste mijn 2 monoversterkers plat voor de subkist op de bodem monteren :-P

bij mijn hatchback corsaatjes zat ik altijd te klooien met bevestiging tegen de bank of op de subkist hahahaha

Terug
Naar boven