Beste alle ik had de 7e een afspraak bij de opel dealer om mijn nieuw Karl op te halen. Ik werd 1 dag vantevoren gebeld dat ik deze toch niet kon ophalen. Zij hadden een mail gehad van opel dat er mogelijk iets met het verwarmingssysteem en dat hij hierdoor niet geleverd(een leverstop/terugroepactie) kon worden. Opzich prima, het zou een week duren voordat er meer duidelijk zou zijn. Prima, men wil mij geen slechte ervaring geven, kan ik mee leven. Alleen vorige week kwam er weer een mail dat het nog anderhalve week ging duren voordat er iets meer duidelijkheid zou zijn :wtf . Daar zit ik niet op te wachten en al helemaal niet omdat ik niet weet of er wat mis is met de auto of niet. Nu heb ik toch een slechte ervaring van het wachten. Nu moet ik voor mijn werk naar A'dam en ik hadden mijn auto verkocht dus ik zat zonder vervoer, gratis heb ik nu van de dealer een leen wagen (ook een Karl, rijd heerlijk en heel fijn) echte service! Maar toch voel ik me een beetje in de steek gelaten door Opel zeker niet de dealer. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of meer weten? :hmmz