• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Licht blijft branden van c1

dappie

Post vaak
Heren, nu heb ik gisteren ff m'n licht schakelaar er uit gehad en het stekkertje los gemaakt,

En daarna weer aan gesloten en de schakelaar weer terug geplaatst, (wat kan er verkeert gaan zou je zeggen) dus vanmorgen stap ik in en start de motor en ging het licht meteen aan

:wtf wat is dit nou ? Nou ondekte ik dat je de licht knop ook in kan drukken net als je kachel knop, kan ik dit nu weer terug zetten of heb ik m'n lichtknop gemold ?

Vr,gr, jac.

Nee, ik denk niet dat je 'm stuk hebt gemaakt.

Denk dat je 'm niet goed losgehaald hebt of terug gezet hebt.

Om de schakel unit er uit te halen dien je 'm in te drukken en ik dacht naar rechts te draaien. Zo komt ie los.

Om 'm terug te zetten moet je die actie in omgekeerde volgorde doen.

Nu zit ie waarschijnlijk nog niet goed of je moet 'm er op een andere manier uitgehaald hebben wat niet de juiste manier zou zijn en dan misschien toch iets verdraaid :hmmz

Groet jraaf

Pppfffff, hij doet het weer, en ja het is: in drukken en om draaien en naar je toe trekken, maar ondanks dat hij op z'n plek zat zat er toch iets niet goed, ik heb hem er weer ff uit gehaald en weer

Terug geplaatst en voila, het licht getest en alles is weer bij het oude, bedankt jraaf :thumb :D

Vr,gr, jac.

Terug
Naar boven