• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lichtbundel draaien angel eyes

Dominic

Post veel
Ik was bij de APK maar nu heb ik bij 1 koplamp dat de

lichtbundel gedraait is.. (niet extreem veel)

maar hoe krijg je deze nu weer vlak?

ligt dit aan het lampje dat deze moet draaien of

is het de lens?

(lampje leek me niet heel logisch omdat dit maar

een simpele H1 is en daar verder geen spiegel of

afscherming opzit toch?)

Is hij dan afgekeurd?

Kan het niet gewoon zijn dat je lamp iets verkeerd zit ofzo? heb anders geen flauw idee :mad:

Is hij dan afgekeurd?

Kan het niet gewoon zijn dat je lamp iets verkeerd zit ofzo? heb anders geen flauw idee :mad:

ik heb meer dit nu (beetje meer overdreven getekend)

1302714138-50.jpg

heb wel xenon erin gezet in de lampen en die heb

ik dus passend moeten maken.. toch maar eens aan

het lampje draaien dan maar?

hmm zit je unit zelf niet scheef? of iets los geraakt binnenin? denk niet dat het aan het lampje moet kunnen liggen, anders ook ff een normal lampje erin steken kijken wat tie doet

ik heb meer dit nu (beetje meer overdreven getekend)

1302714138-50.jpg

heb wel xenon erin gezet in de lampen en die heb

ik dus passend moeten maken.. toch maar eens aan

het lampje draaien dan maar?

hmm zit je unit zelf niet scheef? of iets los geraakt binnenin? denk niet dat het aan het lampje moet kunnen liggen, anders ook ff een normal lampje erin steken kijken wat tie doet

idd. zou even foto van voor en na maken, dan kan je het goed vergelijken. auto op zelfde afstand houden. bij mij kwam ik er pas achter dat er een klein beetje speling op dat bovenste schroefje zit, dus die kon ik losdraaien en dan de unit nog een halve cm naar boven doen en weer vast draaien, kwam door een te groot gat, miss is dit bij jou ook eht geval? zon halve cm heeft een flinke invloed op het totale lichtbeeld

idd. zou even foto van voor en na maken, dan kan je het goed vergelijken. auto op zelfde afstand houden. bij mij kwam ik er pas achter dat er een klein beetje speling op dat bovenste schroefje zit, dus die kon ik losdraaien en dan de unit nog een halve cm naar boven doen en weer vast draaien, kwam door een te groot gat, miss is dit bij jou ook eht geval? zon halve cm heeft een flinke invloed op het totale lichtbeeld

Terug
Naar boven