• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lichtmetalen velgen van velgenshop.nl

Ik heb zulke velgen ook gehad. Is gewoon slecht kwaliteit kon ze na half jaar weer onderuit halen.

Dus ik zeg het alleen maar.

Ik heb zulke velgen ook gehad. Is gewoon slecht kwaliteit kon ze na half jaar weer onderuit halen.

Dus ik zeg het alleen maar.

@ H_essel, dat is totaal jou mening.

dure dingen zijn ook niet altijd goed hoor.

en dan kun je zoveel dingen gaan vergelijken maar dat maakt allemaal niks uit want dat heb je met alles je moet kijken naar de kwaliteit en niet na de prijs al is die soms ook wel belangrijk maar dat wil niet zeggen dat goedekope of dure dingen goed zijn of rotzooi zijn.

@ H_essel, dat is totaal jou mening.

dure dingen zijn ook niet altijd goed hoor.

en dan kun je zoveel dingen gaan vergelijken maar dat maakt allemaal niks uit want dat heb je met alles je moet kijken naar de kwaliteit en niet na de prijs al is die soms ook wel belangrijk maar dat wil niet zeggen dat goedekope of dure dingen goed zijn of rotzooi zijn.

alle 2.

je hoef maar iets te raken met je velg en ze zijn krom. En lelijk helemaal. Na een paar keer wassen gaan ze verkleuren en je krijg het er niet uit.

Zelf loop ik al paar jaar mee met de tuning wereld. Dus ik weet wat wel en niet troep is.

Je kan beter 700euro uitgeven dan 280euro voor een set.

alle 2.

je hoef maar iets te raken met je velg en ze zijn krom. En lelijk helemaal. Na een paar keer wassen gaan ze verkleuren en je krijg het er niet uit.

Zelf loop ik al paar jaar mee met de tuning wereld. Dus ik weet wat wel en niet troep is.

Je kan beter 700euro uitgeven dan 280euro voor een set.

ooit heb ik ook eens een goedkoop setje gekocht,

prachtige wielen maar na een jaar of 2/3 begon de lak erg leijk te worden, bubbels onderhuids rond alle naafgaten.

heb er nu originele (dure) wielen onder en zelfs met stoeprandschade blijven ze mooi!

dus ik denk dat de prijs zeker met de kwaliteit op lange duur te maken heeft...

hoewel ik ook wel eens goedkoop gereedschap bij de aldi kocht en vaak net zo goed was dan die van de bouwmarkt :???:

ooit heb ik ook eens een goedkoop setje gekocht,

prachtige wielen maar na een jaar of 2/3 begon de lak erg leijk te worden, bubbels onderhuids rond alle naafgaten.

heb er nu originele (dure) wielen onder en zelfs met stoeprandschade blijven ze mooi!

dus ik denk dat de prijs zeker met de kwaliteit op lange duur te maken heeft...

hoewel ik ook wel eens goedkoop gereedschap bij de aldi kocht en vaak net zo goed was dan die van de bouwmarkt :???:

Terug
Naar boven