• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lichtschakelaar

Stender

Woont hier bijna
Even ter bevestiging, maar als het lang duurt voor mijn dimlicht aangaat na het bedienen van de schakelaar, is deze dan aan zijn einde?

Eerst was de vertraging een paar seconden, vandaar een paar minuten en op de terugweg helemaal niet meer.

moet je hem eens uitelkaar halen , kan zijn dat het plastic wat gesmolten waardoor hij geen contact meer kan maken.

heb ook zoiets gehad

moet je hem eens uitelkaar halen , kan zijn dat het plastic wat gesmolten waardoor hij geen contact meer kan maken.

heb ook zoiets gehad

bij mij deden ze het ook niet meer lach aan de stuurschakelaar dat geval wat achter je stuur zit

stadslicht en grootlicht deden het overigens wel weet niet of dat bij jou ook zo is

bij mij deden ze het ook niet meer lach aan de stuurschakelaar dat geval wat achter je stuur zit

stadslicht en grootlicht deden het overigens wel weet niet of dat bij jou ook zo is

Stadslicht en grootlicht doen het inderdaad nog naar behoren. Hoe bedoel je de stuurschakelaar, die van de knipperlichten enzovoort?

Ga 'm morgen eerst even demonteren.

Stadslicht en grootlicht doen het inderdaad nog naar behoren. Hoe bedoel je de stuurschakelaar, die van de knipperlichten enzovoort?

Ga 'm morgen eerst even demonteren.

ja dat hele ding van je knipperlichten enzo je hoef hem niet eerst geheel te demonteren je kan de 2 linkse stekkers uit

je zekeringskast trekken en die van de losse stuurkolomschakelaar erin drukken om te kijken of die werkt

ik durf niet te zeggen als die aarde nodig heeft maar dan kom je wel achter als je ruitenwissers het ook niet meer doen :angel

ja dat hele ding van je knipperlichten enzo je hoef hem niet eerst geheel te demonteren je kan de 2 linkse stekkers uit

je zekeringskast trekken en die van de losse stuurkolomschakelaar erin drukken om te kijken of die werkt

ik durf niet te zeggen als die aarde nodig heeft maar dan kom je wel achter als je ruitenwissers het ook niet meer doen :angel

Terug
Naar boven