• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

lijntekeningen calibra

drakos

Post vaak
weet niet zeker of dit het goede topic hiervoor is;

maar heeft er hier toevallig iemand lijntekeningen van een calibra? of kan deze maken? ik ben op zoek naar alle aanzichten

dit omdat ik de auto binnenkort ga spuiten en op deze tekeningen precies de beschadigingen aan kan tekenen die ik in de loop der tijd tegenkom/kan vinden

zie elke keer weer andere plekken en wil strax niks vergeten of over het hoofd zien met schuren,plamuren en de ervaring is dat spuiters het ook niet zo nauw nemen.

gr

michel

ook al op gezocht inderdaad . tenminste heb bij al die site's gewoon op calibra gezocht

enigste wat ik kan vinden is de zijkant, nu kan ik die spiegellen voor de andere kant maar dat is ook alles wat ik met paint/fotoshop kan :-P

ook al op gezocht inderdaad . tenminste heb bij al die site's gewoon op calibra gezocht

enigste wat ik kan vinden is de zijkant, nu kan ik die spiegellen voor de andere kant maar dat is ook alles wat ik met paint/fotoshop kan :-P

je zal hier denk ik weinig aan hebben maar heb es ff op google rond geneusd.

die ene moet je misschien ff spiegelen zodat je beide kanten hebt.

en het is een dtm uitvoering, ma wel anders dan jouwe denk ik.

opel-calibra-cliff-dtm-1995.gif

je zal hier denk ik weinig aan hebben maar heb es ff op google rond geneusd.

die ene moet je misschien ff spiegelen zodat je beide kanten hebt.

en het is een dtm uitvoering, ma wel anders dan jouwe denk ik.

opel-calibra-cliff-dtm-1995.gif

@RickR91 wrote:

mijn dank; hier kan ik wel wat mee denk :wors

had de bovenstaande ook al gevonden inderdaad maar om hem zonder logo te krijgen betaal je iets van 40,- :shock:

zat er al aan te denken om deze over te trekken maar kan hem zoiezo niet erg ver vergroten zonder dat hij vervaagd.

@RickR91 wrote:

mijn dank; hier kan ik wel wat mee denk :wors

had de bovenstaande ook al gevonden inderdaad maar om hem zonder logo te krijgen betaal je iets van 40,- :shock:

zat er al aan te denken om deze over te trekken maar kan hem zoiezo niet erg ver vergroten zonder dat hij vervaagd.

Beetje handigheid in Photoshop werkt wel ;)

in Photoshop de layer aanpakken?

Graag gedaan trouwens, het was maar 5 minuten :)

Beetje handigheid in Photoshop werkt wel ;)

in Photoshop de layer aanpakken?

Graag gedaan trouwens, het was maar 5 minuten :)

Ik heb die van Rick91 even geprobeerd zonder logo te maken door in Photoshop te spelen met de treshold, maar dat werkte helaas niet.

Terug
Naar boven