• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

linker spiegelkap

vandaag is vakkundig mijn linkerbuiten spiegelkap gedemonteerd van m'n Corsa die ik nèt een week heb.

heeft iemand enig idee hoe ik daar goedkoop weer aan kan komen ? Corsa is van juni 2008

Zeker in kleur? Dan wordt het niet goedkoop....

Spiegels zijn overal te bestellen bij plaatwerkwinkels....

Winauto.nl en dat soort sites.

Immitatiespiegels compleet kant en klaar, alleen nog ff laten spuiten in kleur.

Zeker in kleur? Dan wordt het niet goedkoop....

Spiegels zijn overal te bestellen bij plaatwerkwinkels....

Winauto.nl en dat soort sites.

Immitatiespiegels compleet kant en klaar, alleen nog ff laten spuiten in kleur.

Beste Erwin,

Ik heb zo maar het idee dat je ( ietwat suggestief ) probeert te laten weten dat je vind dat ik me eerst zou moeten voorstellen voor ik zo maar zo'n vraag stel. Heel begrijpelijk, zij het dat ik niet op de hoogte was/ben van de etiquette op dit forum. Jij als senior member duidelijk wel. Speciaal voor jou en anderen die jouw mening delen: " Hoi , ik ben Celène 33 jaar getrouwd , twee dochters en sinds een week eigenaar van een Opel Corsa". Komt dat in de richting ?

Kan jij, als senior member , me vertellen of het mogelijk is om alleen een spiegelkap te bemachtigen of dien ik daarvoor een complete linkerbuitenspiegel aan te schaffen ?

Ik hoor graag je reactie .

Mvg, Celene

Beste Erwin,

Ik heb zo maar het idee dat je ( ietwat suggestief ) probeert te laten weten dat je vind dat ik me eerst zou moeten voorstellen voor ik zo maar zo'n vraag stel. Heel begrijpelijk, zij het dat ik niet op de hoogte was/ben van de etiquette op dit forum. Jij als senior member duidelijk wel. Speciaal voor jou en anderen die jouw mening delen: " Hoi , ik ben Celène 33 jaar getrouwd , twee dochters en sinds een week eigenaar van een Opel Corsa". Komt dat in de richting ?

Kan jij, als senior member , me vertellen of het mogelijk is om alleen een spiegelkap te bemachtigen of dien ik daarvoor een complete linkerbuitenspiegel aan te schaffen ?

Ik hoor graag je reactie .

Mvg, Celene

Dat zijn alleen de losse spiegel en het kapje.

Ik zelf haal compleet nieuwe spiegels bij een bedrijf bij mij in de buurt. Imitatie dat wel, maar soms moet je wat. Ik weet niet hoever Wezep van jou vandaan is?

Dat zijn alleen de losse spiegel en het kapje.

Ik zelf haal compleet nieuwe spiegels bij een bedrijf bij mij in de buurt. Imitatie dat wel, maar soms moet je wat. Ik weet niet hoever Wezep van jou vandaan is?

Terug
Naar boven