• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

LPG op 3.0i-12V uit '89

cooperdude

Post weinig
Hallo luitjes,

zie dat er een aantal zijn die een 3.0i-12V op LPG hebben.

Ik de Blitz komt ook een 3.0i-12V te hangen die nu al op gas loopt met de 2,5 6pittert op carbs.

Weet iemand waar en welk gasblok e.d. ik het beste kan nemen? Zelf nog geen onderzoek gedaan.

Als iemand mij die informatie zou kunnen verschaffen ben ik al een stuk verder.

Kijk ff naar de kopcode (te vinden boven de 2de bougie) als die begint met een P is het een loodvrije kop of anders gezegt met harde klepzittingen.

Verder zijn de 3 liter 12V blokken van een Omega A/Senator B allemaal met harde klepzittingen.

(C30LE en C30NE en 30NE)

origineel gepost door boyanka

:agentgewoon even naar een gasboer gaan, veel hebben een ovl erin zitten

omvl bedoel je denk.

ik zou ff contact opnemen met vogels autogas (www.vogelsautogas.nl) daar haal ik ook altijd al mn onderdelen voor lpg ombouw vandaan.

Bedankt voor de info,

heb ff een aantal offerteaanvragen de deur uit gedaan.

Zal waarschijnlijk wel een systeem worden waar een standaard menger tussen het luchtfilter en het gasklephuis in de slag zit.

OMVL R90/E heb ik weten te bemachtigen via Opel-Forum.king:

Terug
Naar boven