• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucht hercirculatie klep gaat andersom

Hoi iedereen,

Ben al een paar weken aan het zoeken naar de oorzaak van mijn beslagen ramen.

Nu heb ik de motor die de circulatie klep bestuurd eruit gehaald. Deze deed niks meer. Nu heb ik de tandwielen schoongemaakt en opnieuw gesmeerd en nu draait die weer.

Tot mijn verbazing blijft deze de hele tijd of naar links of naar rechts draaien. Hij stopt dus niet na een aantal "slagen"... vreemd. :???:

Alles is nu terug gebouwd en de klep gaat weer heen en weer zoals die moet. Alleen gaat die (volgens mij) precies verkeerd om!

11750481.jpg

Als de klep in deze stand staat, staat het lampje van circuleren AAN!

In deze stand pakt die toch juist frisse lucht vanuit buiten? Dan hoort het lampje niet aan te staan?

Hebben mensen hier ervaring mee?

Terug
Naar boven