• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAG DICHT/ velgen staan erop na kassen uitrollen.

Corsake61

Post weleens wat
Mag dicht!!!!

Voor zowel de positieve als negatieve reakties bedank ik hiervoor.

Velgen staan eronder na uitrollen(achter) en dremelen(voor) als voorbereiding verlaging.

Nogmaals bedankt iedereen.

om heel ff hier op in te haken... ik ben een beetje op zoek naar leuke 14'' wielen 8/9j

klein en breed dus... tot welke ET waarde past daarmee? wil de et waarde zo laag mogelijk houden om het zo breed mogelijk te laten ogen.

en graag erbij vermelden of er spacers nodig zijn. (altijd handig om te weten toch?)

alvast bedankt! :)

om heel ff hier op in te haken... ik ben een beetje op zoek naar leuke 14'' wielen 8/9j

klein en breed dus... tot welke ET waarde past daarmee? wil de et waarde zo laag mogelijk houden om het zo breed mogelijk te laten ogen.

en graag erbij vermelden of er spacers nodig zijn. (altijd handig om te weten toch?)

alvast bedankt! :)

@Senatorman wrote:@Corsake61

Naar mijn inziens heb je direct een gedegen antwoord van vele mensen ontvangen. Exacter kan je vraag niet beantwoord worden.

Door je aandrang naar een andere antwoord, geeft het niet echt een voldoening voor diegenen die je proberen een zo goed mogelijk antwoordt te geven.

Kan me voorstellen dat zij ook niet meer in de rij staan om je volgende vraag graag te willen beantwoorden.

In het hele leven is:

Je IMAGO is je beste AMIGO

@Senatorman wrote:@Corsake61

Naar mijn inziens heb je direct een gedegen antwoord van vele mensen ontvangen. Exacter kan je vraag niet beantwoord worden.

Door je aandrang naar een andere antwoord, geeft het niet echt een voldoening voor diegenen die je proberen een zo goed mogelijk antwoordt te geven.

Kan me voorstellen dat zij ook niet meer in de rij staan om je volgende vraag graag te willen beantwoorden.

In het hele leven is:

Haha, duh, waarom denk je dat ik het zo typte ;) !

Maarrr dan is het de C van Clitoris en de K van Kutttt :P !

@Corsa_GSi wrote:Als we er dan toch zo'n topic van gaan maken...

We leven in Nederland!

C van Cornelis

K van Karel

:jerry

Maar je hebt wel gelijk Reijnders, dan is het gewoon inderdaad krik + sleutel mee en uit proberen!

@sw_reijnders wrote:@Corsake61 wrote:Bij deze ben ik niet op mijn teentjes getrapt,maar wou gewoon een degelijke info.Niet meer dan dat.

Zo,dan mag dit topic dicht en bedankt voor de zowel positieve als negatieve reakties.

Nee maar als mensen je serieus proberen te helpen en ook antwoorden geven op je vraag.

Dan vind ik dit toch echt wel erg ondankbaar overkomen. Of het zo bedoeld is, laat ik in het midden.

Als je een concreet antwoord wil, dan moet je naar die gozer toe rijden die wielen erop zetten, een proefrondje rijden, wat drempeltjes pakken en kijken of het aanloopt.

Haha, duh, waarom denk je dat ik het zo typte ;) !

Maarrr dan is het de C van Clitoris en de K van Kutttt :P !

@Corsa_GSi wrote:Als we er dan toch zo'n topic van gaan maken...

We leven in Nederland!

C van Cornelis

K van Karel

:jerry

Maar je hebt wel gelijk Reijnders, dan is het gewoon inderdaad krik + sleutel mee en uit proberen!

@sw_reijnders wrote:@Corsake61 wrote:Bij deze ben ik niet op mijn teentjes getrapt,maar wou gewoon een degelijke info.Niet meer dan dat.

Zo,dan mag dit topic dicht en bedankt voor de zowel positieve als negatieve reakties.

Nee maar als mensen je serieus proberen te helpen en ook antwoorden geven op je vraag.

Dan vind ik dit toch echt wel erg ondankbaar overkomen. Of het zo bedoeld is, laat ik in het midden.

Als je een concreet antwoord wil, dan moet je naar die gozer toe rijden die wielen erop zetten, een proefrondje rijden, wat drempeltjes pakken en kijken of het aanloopt.

@Corsake61 wrote:Bij deze ben ik niet op mijn teentjes getrapt,maar wou gewoon een degelijke info.Niet meer dan dat.

@Corsake61 wrote:Bij deze ben ik niet op mijn teentjes getrapt,maar wou gewoon een degelijke info.Niet meer dan dat.

@jwvanyperen wrote:@Senatorman wrote:@Corsake61

In het hele leven is:

Heee, das een goeie, die ga ik onthouden.

Rik ;)

@jwvanyperen wrote:@Senatorman wrote:@Corsake61

In het hele leven is:

Heee, das een goeie, die ga ik onthouden.

Rik ;)

Als ik dan ook nog even mag natrappen: volgens de nieuwe spelling is het toch echt concreet, de C van Charlie, niet de K van Kilo :idea:

Als ik dan ook nog even mag natrappen: volgens de nieuwe spelling is het toch echt concreet, de C van Charlie, niet de K van Kilo :idea:

Terug
Naar boven