• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta 'New Kids' gespot !!

Sjors-V6

Post weleens wat
Vanmiddag uit mijn werk op de A27 de echte nieuw Kids Manta gespot !!

En een filmpje gemaakt ! geen idee wie er in zaten, ruiten waren ietwat beslagen, wel had de bestuurder in de gaten dat ik filmde ! hij moest lachen en gaf fkes gas (te zien op het filmpje) waarop ik claxonneerde en hij zijn duim opstak :D

Een aantal weken terug had ik 'm nog gezien op de oldtimer beurs in Rosmalen ! ik herkende het kenteken ook inc plaat houder van een Duitse BMW dealer :wtf :jerry

Groetss,

Sjors

[rquote=1894662&tid=144801&author=bettus accu]die astra G waar je in rijd is ook een klasse wagen als ik die reactie op youtube bekijk:P[/rquote]

alleen is t een corsa b als ik t goed zie

Jaaa weet wel wie je was :-D volgens reed je met een golf 3. Ik was onderweg na duitsland na een new kids party. Was gelijk perfect om de nieuwe motor in te rijden. Maar gas geven zat er nog niet in mocht niet meer dan 3500 toeren maken. Ben nu ook weer op de terugweg. En sticker zal ik van de week even weg halen :P was nog van de vorige eigenaar die bij BMW gewerkt had.

[rquote=1894650&tid=144801&author=eddepet007]waar begon kenteken mee dan ?

[/rquote]

86-GRG-1

[rquote=1896058&tid=144801&author=dr_antrax]Jaaa weet wel wie je was :-D volgens reed je met een golf 3. Ik was onderweg na duitsland na een new kids party. Was gelijk perfect om de nieuwe motor in te rijden. Maar gas geven zat er nog niet in mocht niet meer dan 3500 toeren maken. Ben nu ook weer op de terugweg. En sticker zal ik van de week even weg halen :P was nog van de vorige eigenaar die bij BMW gewerkt had. [/rquote]

Met een Golf 3 ?! :wtf ik reed in een kei vette dikke Corsa B GSI :angel in het traject Houten - Soesterberg

Ja die sticker moet indd weg ! ergerde we ons al aan toen i op het Autotron Rosmalen stond !

Terug
Naar boven