• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A ''Vuile Jetje''

En de Manta mag vanaf vandaag weer op de weg. Hij is voor het laatst in 87 gekeurd. 25 jaar geleden.

Om zijn jubileum te vieren kreeg hij vandaag weer een nieuwe verse APK.

Nu kan mijn vader rond. Hij rijdt goed.

100_5736.jpg

100_5740.jpg

100_5744.jpg

ondanks het feit dat hij is goedgekeurd behoudt ons pap zijn pokerface

100_5746.jpg

Nu zijn er nog wat kleine dingen die we willen veranderen, maar we kunnen ook met deze manta weer rond rijden!

originele KM stand blijkt dan ook te kloppen BIJNA (70.000)!! Dat verklaard de staat van de onderdelen.

Mijn vader was net een klein kind. Ik had hem van en naar de APK gereden ivm werk van pap, maar thuis kon hij het niet laten een proefrit te maken. Hoe hard hij rijdt weten we nog niet (keer rijden met TOM TOM) maar hij rijdt nu in ieder geval de snelheid KM/U............ wat onder in de klok staat :p hahahaha

@ manta,

Ik heb liever geen hemeltje (liever de wind erdoorheen)

Misschien dat er ooit wel weer een hemeltje in komt hoor.

En ik wil ook nog mooie chrome bumpers, maar daar had ik destijds geen geld meer voor

en deze bumpers hadden beide last van ingevreten roest dus er zat eigenlijk niets anders op.

Ik heb er nog zoveel plannen mee. Geld is echter het grootste probleem en daarnaast tijd

En de Manta mag vanaf vandaag weer op de weg. Hij is voor het laatst in 87 gekeurd. 25 jaar geleden.

Om zijn jubileum te vieren kreeg hij vandaag weer een nieuwe verse APK.

Nu kan mijn vader rond. Hij rijdt goed.

100_5736.jpg

100_5740.jpg

100_5744.jpg

ondanks het feit dat hij is goedgekeurd behoudt ons pap zijn pokerface

100_5746.jpg

Nu zijn er nog wat kleine dingen die we willen veranderen, maar we kunnen ook met deze manta weer rond rijden!

originele KM stand blijkt dan ook te kloppen BIJNA (70.000)!! Dat verklaard de staat van de onderdelen.

Mijn vader was net een klein kind. Ik had hem van en naar de APK gereden ivm werk van pap, maar thuis kon hij het niet laten een proefrit te maken. Hoe hard hij rijdt weten we nog niet (keer rijden met TOM TOM) maar hij rijdt nu in ieder geval de snelheid KM/U............ wat onder in de klok staat :p hahahaha

Terug
Naar boven