• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A - vooras motorsteunrubbers - c20xe

red_maniac

Post weinig
Ik heb nu een type 2 vooras om een c20xe in m'n A'tje te kunnen plaatsen maar 'k heb nu gezien dat ik 2 motorsteun rubbers heb van verschillende grootte. Zie foto's, m'n vraag is nu welke heb ik nu nodig de kleinere of de grote versie? :hmmz

De grote versie zat eigenlijk al op m'n type 2 voorasbrug die ik los gekocht had enkele jaren terug. 'k Heb onlangs pas begonnen aan de restauratie van m'n vooras en vandaag bemerkt dat er verschil was tussen de 2...

Zou het eventueel kunnen dat de grote versie van een ander model van Opel af komt?

manta009-1.jpg

manta012.jpg

Dit is de kleine versie

manta010.jpg

manta011-1.jpg

Dit is de grote versie. Maar de tape zit er nog rond van het spuiten.

Greetz Red

zou kunnen da er links en rechts verschil in zit is bij mn groene ook zo fre heeft iets te maken me dat de ene kant uitlaat zit normaal nuja ben ook niet zeker want jij bedoeld wellicht da ze anders zijn dan van u andere as ;)

Nee,ze zijn gelijk aan beide zijden... Dus alletwee even groot of klein.

Niemand met een c20xe in z'n A'tje die dit es kan bekijken? Want volgens mij zijn de grote zelfs ietsje hoger ook...

Greetz

mijn gedacht moet het 1800S steunen zijn toch voor een manta b maarja zal voor a wel anders zijn wellicht ;)

Terug
Naar boven