hallo , ten eerste wil ik me bij deze even voorstellen ,
mijn naam is henk de jong uit het noorden van het land.
sinds een tydje een manta gekocht , een opknapper.
veel dingen al gedaan, injectie syteem , nieuw remsysteem ,velgen ,banden ,interieur.... eigelijk is hij klaar .
MAAR , na de eerste proef rit kwam ik nog geen 10 km van huis.
de motor temp. in het rode gedeelte , auto begint intehouden en niet meer goed op het gaspedaal te reageren bij volgas slaat hij dood .
en ik vindt de brandstof pomp veel meer lawaai maken dan anders.
het vage van het verhaal is , doe je hem van contact en wacht 2 min , start en loopt perfect direct weer vermogen .
wat zou hier aan de hand wezen ?
dat hij te heet wordt ben ik nog niet zo bang voor , dat zou best de koppaking kunnen zijn , maar ik zit er meer over in of er iets mis is met het injectie systeem.
vervangen onderdelen van het injectiesysteem zijn
# pomp
# injectors gereinigt
# brandstofdruk regelaar op galerij
het betreft een manta b van 86 met een 2.0 8v gsi
wie o wie kan mij helpen
mvg
henk
mijn naam is henk de jong uit het noorden van het land.
sinds een tydje een manta gekocht , een opknapper.
veel dingen al gedaan, injectie syteem , nieuw remsysteem ,velgen ,banden ,interieur.... eigelijk is hij klaar .
MAAR , na de eerste proef rit kwam ik nog geen 10 km van huis.
de motor temp. in het rode gedeelte , auto begint intehouden en niet meer goed op het gaspedaal te reageren bij volgas slaat hij dood .
en ik vindt de brandstof pomp veel meer lawaai maken dan anders.
het vage van het verhaal is , doe je hem van contact en wacht 2 min , start en loopt perfect direct weer vermogen .
wat zou hier aan de hand wezen ?
dat hij te heet wordt ben ik nog niet zo bang voor , dat zou best de koppaking kunnen zijn , maar ik zit er meer over in of er iets mis is met het injectie systeem.
vervangen onderdelen van het injectiesysteem zijn
# pomp
# injectors gereinigt
# brandstofdruk regelaar op galerij
het betreft een manta b van 86 met een 2.0 8v gsi
wie o wie kan mij helpen
mvg
henk