• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta gekocht!

lenn0

Post weleens wat
Hallo allemaal,

Na een aantal manta's te hebben gehad en nu volledig mantaloos te zijn ben ik nu op het gemakje op zoek naar een nette B. (B1, B2, 400replica, 'special', geen cc)

Ik zoek een echt goed exemplaar dat niet verprutst is of waar een hoop werk in gaat zitten.

Ik zoek nu echt een mooie manta die blijft.

Liefst kom ik iemand tegen met een goed verzorgde manta, die echt een liefhebber is en er misschien over nadenkt om zijn hobby te stoppen/inkrimpen.

Weet iemand iets , dan hoor ik het graag!

Nu even een vraag over een specifieke manta:

http://www.mantaclub.nl/viewtopic.php?f=6&t=743

Wie kent de auto die hier in april aangeboden werd? (stond ook even op marktplaats)

Mijn budget liet het destijds niet toe, maar mijn vermoeden bestaat dat deze misschien helemaal niet meer verkocht is omdat de adverteerder nooit meer is ingelogd op het omcn forum na de plaatsing, en de mp advertentie ook zo snel verdwenen was.

Het gaat om een opvallend nette blauwe 400r met een nog veel opvallender benneton interieur, ondanks dat de auto bijna nooit op de weg geweest schijnt te zijn, moet dit vast wel bij iemand een belletje doen rinkelen.

Als iemand deze persoon kent, en hij heeft de auto nog, dan zou ik graag in contact komen.

Terug
Naar boven