• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta GSI stoelen in een C Ascona,kan dit

De vraag kort en bondig.

Passen de voorstoelen van een Manta GSI in een C Ascona uit 1984.

De Ascona is een C1 en heeft dus nog het oude type stoelbevestiging zoals ook de D Kadett heeft,dus in de rail schuiven en dan die buis vooraan met 2 beugeltjes vastzetten.

En dan deurkaartjes erop van een 87er Ascona GL,dat komt vrij aardig overeen,maar dan wil ik wel zeker weten dat t past!

Als ze dezelfde frames als een D Kadett hebben moet het passen. Ik heb Toen ook Kadett SR stoelen in een C1 gezet en dat ging probleemloos en zonder aanpasingen.

Ik had toen een 84er en het was in 88. Al weer een hele lange tijd geleden dus..

ik ga wel ns kijken,als ik ergens een leuk setje tegenkom voor een aardig prijsje dan kan ik allicht ns langsrijden om te passen.

moet dan sowieso de lichtgrijze versie hebben,deurkaarten heb ik dan weer niet nodig,achterbank past wellicht wel,maar dan kijk ik wel ff.

Morgen ascona man,

Als je de bevesteging's frame's van een D kadett sr of gte pakt en die in je auto zet dan kun je zo de manta stoelen er op bevestingen net zoals hier boven al:vertag vermeld werd.

Mocht je nu niks kunnen vinden dat past kan ik je wel frame's maken.....je weet me te vinden.

Gr.Billy the handymen.:wors

Terug
Naar boven