• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta tattoo

Martijntwello

Post weleens wat
zo na lang denken (jaar of 10) had ik vorig jaar maar eens een afspraak gemaakt bij de tattoo-shop.. vandaag was het zover. de manta rog staat op me boven arm..

:wub

origineel gepost door mantamafkees01

Ziet d'r stoer Martijn uit, waar ben je geweest? :thumbup:thumbup:thumbup

in olst bij herco..:D

doet dat nou geen pijn op de boven arm zit al 3 jaar dat ik me cqp op me boven arm wil laten zetten maar zit beetje te veel drempelvrees:angel

Originally posted by daruler

doet dat nou geen pijn op de boven arm zit al 3 jaar dat ik me cqp op me boven arm wil laten zetten maar zit beetje te veel drempelvrees:angel

voel je niets van

beetje kriebelen en soms iets branderig gevoel

heb er vorig jaar ook 1 laten zetten weliswaar geen rog ,maar ook een redelijk grote

ergste vond ik dat ik 3,5 uur stil moest zitten :P

P1010018.jpg

ik heb ze ook op mn boven arm.het meest pijnlijke plekken die ik heb mee gemaakt is op mn beide borst kasten.en dan met name de dunne lijntjes deden zeer.heb ook tattoo,s op mn schouderbladen en op mn beide kuiten aan de buitenkant.maar nice tattoo hoor die rog

origineel gepost door piet

mooie tattoo's die rog heeft een beetje weg van die van mij alleen die van jou is met kleur:D

ja idd.. is ook dezelfde rog.. "het manta club logo" alleen zoals wij dat plaatje allemaal kennen klopt het niet..

ik heb de "vleugel" laten omdraaien..

de rog zoals wij dat plaatje kennen, klopt gewoon niet.. zo kan dat beestje nooit zwemmen.. 1 vleugel na boven en de andere na onder.. ;)

maar ik vind hem zeker moooi..

en ook ik vond dat 2.5 uur stil ztten het ergste.. de pijn zelf viel wel mee.. is soms gewoon irritant als ie over een spiertje heen en weer gaat met die naald.. en op dit momend is het soms gewoon irritant met kleding wat eroverheen schuurd.. maarja komt helemaal goed:D:D:D

origineel gepost door MantaTeamTwello

ja idd.. is ook dezelfde rog.. "het manta club logo" alleen zoals wij dat plaatje allemaal kennen klopt het niet..

de rog zoals wij dat plaatje kennen, klopt gewoon niet.. zo kan dat beestje nooit zwemmen.. 1 vleugel na boven en de andere na onder.. ;)

Jij moet meer National Geographic kijken :P Want ie zwemt niet zijwaards ofzoiets....

origineel gepost door The_Undertaker

origineel gepost door MantaTeamTwello

Jij moet meer National Geographic kijken :P Want ie zwemt niet zijwaards ofzoiets....

die zender zit niet in me pakket :)

manta-ray-leap-skerry-1070447-xl.jpg

Manta-ray-07-large.jpg

:D

ja nu ik eens beter kijk staat hij bij jou wel verkeert om jij hebt 1 vleugel die naar achter wijst en 1 die naar voren wijst dus een manta met handicap :cry:cry

origineel gepost door a-manta-turbo

ja nu ik eens beter kijk staat hij bij jou wel verkeert om jij hebt 1 vleugel die naar achter wijst en 1 die naar voren wijst dus een manta met handicap :cry:cry

nee die van mij zwemt gewoon zoo snel..:D

of hij is net aan een sprong begonnen..

dan lijkt dat ook zo

manta-ray-leap-skerry-1070447-xl.jpg

en nu.. laten staan :P

is maar net hoe je ertegenaan kijkt.

als k hem maar leuk vind..

owja kleuren kloppen ook niet:P ze zijn int echt niet paars/blauw.:hmmz

Terug
Naar boven