• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta verkocht!!!!

spy675

Post weinig
Ha die medeopellovers,deze Manta is gisteren verkocht bij mijn maat,nu is mijn vraag,zit de nieuwe eigenaar ook bij het opelforum,heb zelf nog een paar uurtjes aan de manta bezig geweest,dus als je deze auto heb gekocht,stuur even een mailtje naar me toe,ik zou graag de manta een beetje willen blijven volgen,en o ja,de oude eigenaar is wel blij dat hij verkocht is maar heeft er toch een beetje moeilijk mee,maar ja,is ook een hele mooie manta en 1 van de laatste die gemaakt is en op kenteken is gezet!!!!!

XZ is een van de laatste ja ik heb XT

origineel was ie wit zie ik. vind ik t persoonlijk toch jammer dat ie dat niet gebleven is

Ja in het wit was hij ook leuk,maar vindt hem nu een stul leuker,ik weet wel dat het iemand uit zeeland is die hem gekocht heeft,dus hopelijk gaat hij naar een echte opelgek!!!!!!,jammer genoeg had hij wel een volksfiets golf bij!!!!,ik wacht wel af of hij hier op het opelforum zit!!!!!!!

mooie kleur voor hup holland hup het WK komt eraan :P:P:P

maar uhh verder mooie auto vind hem zo in deze kleur mooier dan wit we moeten ook niet met z,n allen in een witte manta rijden dan word het ook zo eentonig :wors:wors:wors

das waar nu ben ik wat unieker met de witte gsi hahaha

zo uniek is wit nu ook weer niet

deze loopt kan de gele naar binnen

Foto-QLHXF6AI.jpg

klopt wel

maar bedoelde meer op de kleur wit de mijne is ook geen gsi ,maar oficieel een gte

maar mag de pret niet drukken

staat 2 witte op zelfs

gisteren was hier ook nog iemand met een bekende witte gsi

lagen kwa prijs wat uit elkaar anders had die ook hier gestaan

nou kan maar zo zijn dat er nog 1 bij komt

maar dan weet ik nog niet wat het wordt denk neus er af en weer in verkoop

origineel gepost door spy675

Ja in het wit was hij ook leuk,maar vindt hem nu een stul leuker,ik weet wel dat het iemand uit zeeland is die hem gekocht heeft,dus hopelijk gaat hij naar een echte opelgek!!!!!!,jammer genoeg had hij wel een volksfiets golf bij!!!!,ik wacht wel af of hij hier op het opelforum zit!!!!!!!

zeeland?mooi weer 1 om spul aan te verkopen er bij:P

ga je witte manta's sparen dan eddie

morgen komt er nog een witte gsi hier heen

maar eens kijken wat het wordt denk opknap of sloop nog wel 9 maand apk ,maar goed is van 87 heb ze liever belasting vrij

Terug
Naar boven