• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MarkvVught stelt zich voor

Dag Iedereen,

Ik ben Mark van Vught, woon in Dongen en ben student Automotive Engineering en in mijn vrije tijd taxichauffeur en centralist bij een lokaal taxiberdrijf. Sinds 14 juli ben ik de trotse eigenaar van een D Kadettje 1.3S, heb hem gekocht van de eerste eigemaar die hem in 1984 had gekocht. Er staat inmiddels 80.000km op de teller en heeft hier en daar wel wat gebruiksschade, maar niks ernstigs. Achter bij de wielkasten moet er nog een klein stukje worden gelast en de radio deed het niet meer, maar voor de rest echt een prima autootje :) Het heeft ook wel iets nostalgisch, want mijn Opa reed ook in een vierdeurs D Kadett, zij het een Luxus uitvoering, maar dat mag de pret en nostalgie niet drukken.

IMG_4538.jpg

IMG_4539.jpg

IMG_4540.jpg

IMG_4541.jpg

Daarnaast ben ik ook fan van een ander Duits merk knap ik voor de hobby een oude S-klasse op:

Mercedes001.jpg

Terug
Naar boven