• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

max. verlaging met gele koni's manta/ascona/kadett

Christian-tsx

Post veel
vaak wordt gezegd dat je met originele schokbrekers tot ong. 40mm kunt verlagen, daarna moet je korte schokbrekers gebruiken, bijv. gele koni's.

maar weet iemand misschien ook hoeveel je met gele koni's maximaal kunt verlagen, maar dat ie niet te kort is?

de reden waarom ik dat wil weten is dat ik mijn bevestigingspunt op de as een stuk hoger heb zitten dan standaard i.v.m. volvo achteras. ik weet niet of gele koni's kort genoeg zijn, of dat ik het bij een ander merk/type moet zoeken...

alvast bedankt :wors

koni's zijn er ook in korte en lange idd. lange kunnen tot max -4 cm..

de korte kunnen van -4 tot -8?

Kun je niet je punten op een andere plek zitten of de torens in de auto verhogen?

kooi zit er bovenop, dus kan ik niet meer aanpassen.

eventueel op de as wel, maar dan komen ze er schuin onder te staan.

ze kunnen wel lager als -8, maar hoeveel dat is nu met de vraag ;)

daar kan de firma stroeve je toch wel antwoord op geven? die kant toch zien wat de lengte van die dingen is ?

Terug
Naar boven