• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meeting bij de rijnhal in arnhem

michiel026

Post vaak
heey woon jij in de buurt van arnhem, kom dan is een keertje naar de meeting bij de rijnhal in arnhem kijken, op woensdag avond vanaf een uurtje of half 8, 8 uur, het is elke woensdag avond,

jaah nu is het een beetje dood door het slechte weer en de winter maar zomers is het altijd super gezellig:D @ lennert zeker goed te doen der komen wel is vaker mensen uit ede naar arnhem :P

Is dat nog steeds joh, ben er al in geen tijden meer geweest, eerst bij de gelre dome, toen werden we daar weggestampt, zijn we naar de shell gegaan, en nu alweer jaar of 3 voor de rijnhal. Ik moet toch weer eens komen kijken.

hoezo foto's? tip alsje komt neem dan een groepje mee omdat het meer metje vrienden hangen is voor de gezellig heid

@Astraman wat ji jzegt klopt geloof ik niet het is al 3 jaar bij de rijnhal is altijd al zo geweest daarna gaan we de mac gelderdome

origineel gepost door x16xe

misschien volgende week woensdag is langskomen, hoeveel mensen gemiddeld? dat is verschillend maar met mooi weer is het der altijd drukker

origineel gepost door freek corsa

Als ik weer eens in Velp ben met de auto, dan kom ik wel langs.

Ik ga vanavond een kijkje nemen king:

EDIT:

Groningen is veel drukker en gezelliger :P

Terug
Naar boven