Ik heb een Astra G x20xev omgebouwd naar C20XE. DDV gechipt en 3 bar benzinedrukregelaar. Verder standaard, wel heb ik nog de standaard x20xev kat onder de auto.
Nu het volgende probleem, als ik boven de 170 km/u kom en geef vol gas dan wil de motor wel versnellen, maar komt maar heel langzaam tot 190km/u en gaat het ECU lampje branden met storingscode 13(lambda) en 45 (mengsel te rijk).
Als ik weer terug zak in snelheid/toeren gaat het ECU lampje weer uit.
Verder draait de motor altijd normaal zonder storingen.
Ik heb het gevoel dat de Astra-kat hiermee te maken heeft, mede omdat de motor ongewijzigd ooit in een Kadett GSI 16v heeft gezeten en de 225km/u haalde zonder problemen of is de lambda de boosdoener??
Wie weet meer of herkent het probleem?
Nu het volgende probleem, als ik boven de 170 km/u kom en geef vol gas dan wil de motor wel versnellen, maar komt maar heel langzaam tot 190km/u en gaat het ECU lampje branden met storingscode 13(lambda) en 45 (mengsel te rijk).
Als ik weer terug zak in snelheid/toeren gaat het ECU lampje weer uit.
Verder draait de motor altijd normaal zonder storingen.
Ik heb het gevoel dat de Astra-kat hiermee te maken heeft, mede omdat de motor ongewijzigd ooit in een Kadett GSI 16v heeft gezeten en de 225km/u haalde zonder problemen of is de lambda de boosdoener??
Wie weet meer of herkent het probleem?