• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

met g2 garantie naar andere dealer

ik heb maand geleden een astra gehaald met g2 economy garantie van 1 jaar.

helaas heb ik nu een airco die het niet doet, dit val gelukkig onder garantie.

echter mijn vraag is; kan een ander opel dealer dichter bij huis dit voor mij maken of moet ik naar de dealer waar ik het gekocht heb. die is helaas veel verder weg.

ik ben bij de dealer bij mij in de beurt geweest en die stuurde mijn naar de dealer waar ik het gekocht hebt met het commentaar "je moet het laten maken waar je het gekocht hebt".

zijn alle opel dealer verplicht om aangeboden g2 garantie bij reparatie auto te repareren.

of was het gewoon omdat zij mijn auto niet willen repareren omdat het niet bij hun gekocht is.

kan iemand mij advies hierover geven,

bij voorbaat dank

volgens mij moet daar wel een redelijke afstand aan gekoppeld zijn maar er zijn toch zeker voorwaarden voor die garantie meegeleverd?:hmmz

als je verhuist van rotterdam naar maastricht dan kunnen ze toch niet verlangen naar rotterdam te rijden?:agent

20-of 30km lijkt me dan nog acceptabel om te moeten rijden naar de verkopende dealer...

ik ben ook benieuwd naar de uitkomst in deze..:hmmz

volgens mij moet dat niet zo'n probleem zijn,neem even contact op met de dealer waar je m gekocht hebt en leg het even voor.

Een kennis van mij had in Nunspeet een Zafira gekocht met G2 garantie maar hij woonde in Amsterdam Noord,de meeste reparaties zijn toen gewoon in Amsterdam gebeurd.

Terug
Naar boven