• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Met welke programma kan ik fouten van me pc opsporen

Fouten in windows zijn moeilijk op te sporen want er zijn zoveel fouten mogelijk.....

Wat heb je voor fouten ?

- Regcleaner is een proggie die missing links in de registry kan weghalen.

- CCcleaner is een handig tooltje die overbodige bestanden kan weghalen

- Dan is er ook een CD genaamd Winternals ERD commander, hierin zit bv. een tool die de systeembestanden kan controleren hoewel Windows dat ook zelf controleert.

Je kunt problemen ook in de hardware zoeken....

- memtest86 kan heel goed het geheugen testen

- Hdat is een goede HDD checker

Want me windows doet sins een paar weken gek ik moet telkens tig keer drukken om me pc uit te schakelen, tig keer drukken om op internet te komen ik bedoel dan hele tijd de IE icoon drukken. En sins net doet me msn raar, hij wilt me aanmelden maar alles loopt gwn spontaan vast.

Ik zit bij taakbeheer te kijken, en me CPU staat gewoon rond de 50% wat ie normaal nooit doet.

origineel gepost door Onderbroekie

Want me windows doet sinds een paar weken gek ik moet telkens tig keer drukken om me pc uit te schakelen

Toevallig een HP ?

Dat met dat aan en uitdrukken heb iksinds een paar weken (laatste windows update) ook al.

AVG,Norton en Trend Micro vinden geen van alle een virus oid.

Gr. Arjan

origineel gepost door Juffer1

origineel gepost door Onderbroekie

Want me windows doet sinds een paar weken gek ik moet telkens tig keer drukken om me pc uit te schakelen

Toevallig een HP ?

Dat met dat aan en uitdrukken heb iksinds een paar weken (laatste windows update) ook al.

AVG,Norton en Trend Micro vinden geen van alle een virus oid.

Gr. Arjan

Heb geen HP pc. heb een custom pc, Heb nare ervaring met kant en klare pc's die je zo kunt kopen zoals Packard bell en Sky.

Ik ga gewoon me pc opnieuw installeren, werd wel eens tijd. En idd sins de laatste update doet me pc vreemd :thumbdown

origineel gepost door Roelof

Je kunt de laatste updates ook deïnstalleren....

Probleem WAS dat ik niks meer kon doen hij schoot alles telkens weg, nu heb ik gewoon Windows XP opnieuw geinstalleerd. + alle drivers van me mobo etc dus alles loopt nu als een trein.

Wat raad jij me aan, Heb nu NOD32 als vaste viruscanner wat kan ik nog meer derop gooien? Gaat om de beveiliging van me pc. Heb nu gewoon internet explorer.

origineel gepost door 2e-c14nz

ccleaner. Staat voor crap cleaner. Zelf wel tevreden over. Schoont je browsegeschiedenis op maar ook kleine foutjes. Absoluut de moeite waard om te checken.

Ja, ben zelf ook tevreden over ccleaner :thumbup

Als het om windows fouten gaat:

Start>uitvoeren>typ cmd en dan enter > typ in chkdsk /r .

Herstart je pc en laat hem even pruttelen:)

SUc6

Terug
Naar boven