• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd

micvec

Post weinig
hallo

bij deze zal ik mij even voorstellen ik ben michel woonachtig in kampen en sinds 18-03-2015 bezitter van een vectra c2 gts 1.8 140 pk HB executive uit 2008

opties zijn onder andere:

navigatie met kleurenscherm cd70
automatische inschakelende verlichting
regensensor
automatische dimmende binnenspiegel
xenon
adaptive forward lighting
automatische inklapbare en verwarmbare spiegels
climate control
automatische hoogteregeling koplampen
cruise control
tractie control
abs
parkeersensoren (pdc) voor en achter
electrische ramen voor en achter
trekhaak
armsteun achter
bekerhouder achter en voor :lol: voor de telefoonhouder al vervangen voor bekerhouder.
opc sportstuur
esp

De lampen heb ik allemaal al vervangen voor de philips blue vision serie zowel de verlichting van de koplampen als van de binnen verlichting. kost een paar cent maar eigenlijk niet helemaal tevreden mee nog teveel verschil met de xenon verlichting. eerst is het wel even goed zo.

ook is het mijn bedoeling om deze vectra een beetje optische te verfraaien ben al een klein beetje begonnen. Al zal het een langer lopend project worden i.v.m een gezin gaan we toch eens kijken hoever we er mee komen.

heb het telefoon gebeuren er al eens even uitgehaald.

en vervangen voor een bekerhouder had dit al eens ergens gezien op dit forum dus eruit met dat ding een mooie bekerhouder via de onderdelen lijn gevonden bij bedo opeldemontage in waalre

plannen voor deze auto zijn er nog genoeg

mooi zou zijn om er nog aan te doen:

opc line pakket aanbrengen kofferbak spoiler en side skirts (aangezien ik er nog niet uit ben of ik dit met de spoilers ga doen of met de opc voor en achterbumper)

achterbumper spoiler met 2 uitlaat uitsnedes

of eventueel de opc achterbumper zoals hieronder heb namelijk geen idee of de achterbumper spoiler te verwijderen en zo te vervangen is zonder de bumper zelf te vervangen.

opc voorbumper met led dagrijverlichting
dubbel opc uitlaatsysteem
officele opc velgen 10 spaaks
blinderen van de achterramen

raamspoiler achter indien mogelijk/verkrijgbaar is zie foto hieronder mocht er iemand zijn die hier verstand van heeft hoor ik het graag. weet niet of het bij mij past namelijk.

met de tijd maar eens een keer gaan kijken in Best bij gm tuningparts en wat het allemaal gaat kosten om de spoilers te fiksen.

bij deze was dit mijn eerst introductie hier

Terug
Naar boven