• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd

Wat ik er van begreep is dat het systeem nog al eens onverklaarbaar 'af' gaat en dat diverse eigenaren daar een beetje gek van werden. Anders even hier op het forum naar de ervaringen vragen.

Groet jraaf

Van wat ik heb gelezen op het engelse forum, is dat het inderdaad soms een hoop valse meldingen kan geven, deze worden voornamelijk veroorzaakt door het raamcontact welke makkelijk corrodeert en hierdoor raambreuk constateerd. Ik heb de mod ook nog liggen en wil hem zelf ook nog uitvoeren. Qua BCM zou je er 1 moeten vinden met code ident NF

Heb je aparte raam contacten dan of zijn dat de sensoren bij de binnen verlichting

Als je de updaten hebt liggen kun je mij misschien ook wel vertellen wat ik allemaal nodig ben met gm nummers of heb je voor jouw signum andere gm nummer

Heb onder deze link wat onderdelen gevonden maar eerst zeker weten

Wat is de bcm nf

http://m.ebay.de/sch/i.html?_nkw=al...alarm+vectra+c+1.8&sqp=alarm+vectra+c+1.8" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet michel

De raambreuk op de zijramen achter (bij de station)wordt gedetecteerd via 2 contacten.

De BVM nf is je body controle module welke de opties ondersteunt als alarm, sport stand, etc

NF is de IDENT CODE van de serie van de BVM. Die afvfabriek het alarm ondersteunt.

Groet jraaf

@jraaf wrote:De raambreuk op de zijramen achter (bij de station)wordt gedetecteerd via 2 contacten.

De BVM nf is je body controle module welke de opties ondersteunt als alarm, sport stand, etc

NF is de IDENT CODE van de serie van de BVM. Die afvfabriek het alarm ondersteunt.

Groet jraaf

Ben ik.daar dan.nog wat voor nodig of kan ik het af met

Dakhemel sensoren unit

Dashschakelaar

BCM unit die alarm ondersteunt

Kabelboom die alarm ondersteunt

Ultrasoon luidspreker

Ik heb al het makelijke ingebouwd, zoals de ultrasoon sensor en de motorkap schakelaar en dashboard knop. Dus daar kan ik je de gegevens niet van geven. Ik zal binnenkort eens kijken of ik die sirene kan opsnoren en daar dan het nummer van geven, maar ik dacht dat dit het verschil was tussen vectra c en signum.

Met opcom kan je gemakkelijk bekijken welke bcm je hebt.

Terug
Naar boven