• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MID computer Astra G over

Baas J.

Woont hier bijna
Omdat ik weet dat deze erg gezocht zijn hier...

100% goeie Nederlandstalige MID uit 2002 Astra G.

024461677

Siemens 5WK70025

Ident: WB

PM (je bod) maar bij interesse.

komt hij nu mee, al 1.5 jaar 1 gezocht, pas geleden 1 gevonden in het duits. maar hij doet het wel. 2 lijntjes stuk.

ze zijn zeer moeilijk te vinden.

Heb m sinds vandaag pas..anders was je de eerste geweest!

Je kan dat duits gewoon laten omzetten hoor bij de dealer, kost niet heel veel.

Voor degene met dode pixels, ik zou ze graag van je overkopen om ze te repareren. Of als je ze gerepareerd wil hebben stuur ze naar me op of breng hem langs. Kost me ongeveer 2 dagen om ze te repareren.

onee, ik doe niets meer met de MID. heeft mij anderhalf jaar gekost. dat ding is mij te heilig. straks is die weer stuk :vertag

nieuwe dik 800 euro..... :fy1

Zoals robert al zegt, nieuw zijn ze 800 euro. Ik hoef niet de hoofdprijs maar je snapt dat ie niet voor 50e weg gaat, dan hou ik m liever zelf voor als mijne een keer kapot gaat.

op ebay gaan ze voor ongeveer €100 gemiddeld.

@ haasje17: wat geef je voor 1 met kapotte pixels dan?

ja, alleen bij sommige auto's kan je maar 1 type MID erin stoppen.

bij mijn auto kan alleen de wb erin. in anderhalf jaar tijd nog 2 andere geprobeerd. de enne deed het niet, de 2de branden alleen de lampjes, maar gaf niets aan.

volgens de dealer ligt dat aan het elektronisch gaspendaal. dus de se motoren als het goed is.

maar daar twijfel ik aan.....

als je dan via ebay koopt, weet je niet welke je krijgt...

Terug
Naar boven