• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Middenarmsteun Monza A2

Ruud B

Post weinig
Bestond dat af fabriek in een Monza?

Ik heb het nog nooit gezien, maar vind het wel handig om te hebben. Armpje ligt er zo lekker op...

Nee maar de Holden Commodores wel,die heb ik wel soms gezien met zo,n steun origineel.

Past 1 op 1 in een Monza Senator interieur is namelijk hetzelfde zelf de handrem zit op dezelfde plek als in Europa,

Chique oplossing Senatorman, alleen gaat dat wel makkelijker in een 4 deurs auto.

Zal met een tweedeurs Monza wat minder gaan in verband met het omklappen van de stoelen.

@GSE

Daar zal niet heel makkelijk aan te komen zijn.

Voorlopig laat ik het maar even zo, ik was gewoon benieuwd of het bestond op een Opel Monza.

Vind zo'n universele niet mooi. Maar de oplossing van Senatorman is erg mooi. Geweldig trouwens, dat groene interieur. Toch heel wat anders, dan die saaie interieurtjes van Opel tegenwoordig.

origineel gepost door senatorman

Zelf heb ik ook een middenarmsteun in dezelfde kleur als de rest. Deze is afkomstig uit een achterbank. en met een beugel gemonteerd aan de middentunnel, en kan scharnieren omhoog.

senatorinterieur.jpg

senatorinterieur1.jpg

Hé ik heb bij mijn Senator een extra 2e armsteun gekregen welke origineel in de achterbank hoort, kun je mij vertellen hoe je dit voor elkaar gekregen hebt ? ziet er kei goed uit ! :thumbup

origineel gepost door senatorman

ik zal binnenkort ff paar detailfoto's plaatsen

Super ! dankjewel king:

lijkt me ook wel mooi zo'n armsteun, ben net even op ebay aan het zoeken geweest voor eentje uit een Holden Commodore, maar kan niks vinden :hmmz op welke keywords kan ik het beste zoeken?

Thanks en duidelijk zo !! simpele en goede oplossing ! :thumbup

[rquote=1918076&tid=127465&author=Senatorman]Zo de winter is voorbij en de auto is weer uit zijn winterslaap. En zoals belooft, hierbij de foto's.

[/rquote]

heb in de mijne een universeel ding geplaatst.

bevalt me prima...

de orginele bevestiging weggemikt..

klosje kunstof in achterste bakje van middenkonsole gemonteerd. (a2)

en daarop de middensteun gemonteerd.

vind de opbergruimte wel makkelijk.. houd nie zo van rommel in de deurbakken.

[rquote=1920156&tid=127465&author=Ghanz]heb in de mijne een universeel ding geplaatst.

bevalt me prima...

de orginele bevestiging weggemikt..

klosje kunstof in achterste bakje van middenkonsole gemonteerd. (a2)

en daarop de middensteun gemonteerd.

vind de opbergruimte wel makkelijk.. houd nie zo van rommel in de deurbakken.

[/rquote]

Heb je geen fot van jou armsteun ?

ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.

Terug
Naar boven