• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

middenconsole vraag (climate control??)

Hallo,

zoals eerder vermeld in het even voorstellen kamertje heb ik dus een '99 omega caravan 100th gekocht met 2.5 V6.

nu was er door de vorige eigenaar een paneeltje weggehaald dat nét onder de blaasmonden tussen de voorzetels zit.

aangezien er een aantal losse connectors uithangen met een redelijk aantal draden ga ik er vanuit dat dit een regelpaneeltje is voor de

bediening van de CC voor de achterbank. ik heb al even proberen googlen maar ik krijg niet onmiddelijk een foto en ik heb totaal geen idee hoe dit paneel er uitziet. zou er mss iemand een foto kunnen posten zodat ik een idee heb waar ik moet naar op zoek gaan. als er iemand toevallig eentje te koop zou hebben hoor ik het nog liever maar met een foto kom ik al een heel eind.

de rat,

Terug
Naar boven