• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

middendemper corsa B 1.2 16v

harryastra

Post weleens wat
Ben sinds kort in het bezit van een corsa B 1.2 16v uit '99.

Nu vond ik dat er veel kabaal uit de uitlaat kwam (sebring einddemper) en heb hem op de brug gehad en nu bleek dat er geen middendemper meer onder zit:hmmz.

Mijn vraag is dus of iemand in de omgeving van Vriezenveen (Overijssel) een middendemper over heeft of wil ruilen met de middendemper tegen mijn middendempervervanger. (evt. met bijbetaling vanaf mijn kant).

origineel gepost door Sandert

Heb er eentje liggen.. tis wel in vlissingen, maar die mag je gratis komen halen!

Bedankt voor je aanbod:thumbup maar vlissingen is toch wel heel erg ver, dus dat gaat hem niet worden.

ik heb een remus middendemper zat onder mijn auto toen ik hem kocht maar hangt vrij laag in iedergeval met drempels hier mag je ook gratis ophalen heb ook nog een orginele einddemper voor je

origineel gepost door Erwin1987

ik heb een remus middendemper zat onder mijn auto toen ik hem kocht maar hangt vrij laag in iedergeval met drempels hier mag je ook gratis ophalen heb ook nog een orginele einddemper voor je

Bedankt voor je aanbod! Ik heb alleen belang bij een middendemper, mijn auto is ook verlaagd (weet niet hoeveel) dus heb dan grote kans dat het bij mij ook te laag hangt.

Bedankt voor je site, kdacht misschien heeft een opelforummer er nog eentje liggen voor weinig maar een nieuwe kost ook niet de hele wereld. Dan ga ik voor een nieuwe:thumbup

origineel gepost door Peter_89

heb nog een zowat nieuwe liggen

Waar woon je ergens in Twente en wat moet die kosten? Heb namelijk nog geen nieuwe besteld.

Is het alleen de demper of een demper incl pijp eraan?

Ik woon in Vriezenveen, indien het dicht in de buurt is heb ik er belang bij!

Ai das jammer.

Ik heb mijne anderhalve week geleden weggegooid.

Had alleen wat nieuwe lasnaadjes nodig, maar zag er verder goed uit.

Rara, inderdaad was ook vervangen voor een vervanger.

je kan er ook middendempers onderzetten van alle types tigra. ik had ook een middendemper van een tigra 1.4 16v onder mijn corsa b 1.2 16v. demper is precies het zelfde namelijk

Terug
Naar boven