• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Astra en ik..

Hallo!

Sinds vandaag weer een nieuwe Opel-owner erbij op deze site!

Na meerdere malen problemen googlen, kwam ik vaker dit forum tegen.. dus toch maar een profieltje gemaakt :)

Hoewel ik pas 2 jaar officieel de eigenaar ben van mijn Opel Astra 1.6 automaat uit 1994, is de auto al 16 jaar lid van onze familie!

Ooit in 1996 aangeschaft voor mijn opa die maar met 1 been kon rijden, hij zocht een luxe auto met makkelijke instap en bediening zonder overbodige poespas.

daarna is de auto doorgeschoven naar mijn moeder, die gebruikte de auto steeds minder vanwege nekproblemen..

ik mocht de auto gebruiken anders stond ie ook maar gewoon stil.. maar toen ik het huis uit ging is de auto eigenlijk stilzwijgend meeverhuisd! :angel

uiteindelijk heb ik de auto voor mijn verjaardag gekregen, veel nieuws was er niet aan.. het stofzuig en poetswerk viel tenslotte al op mijn rekening sinds ik een jaar of 12 was en ik reed er al jaren in haha!

Het vreemde is misschien dat ik een vrouw ben, en toch emotionele waarde hecht aan mijn auto!

Hoewel velen mij al gek verklaard hebben waarom ik die auto nog niet weg heb gedaan, heb ik er nog niet aan gedacht om de auto weg te doen..

er zijn al best wat kosten aan geweest de afgelopen 10 jaar en de auto heeft sinds zijn jongere jaren al een probleem met het motormanagement.

ook na afgelopen winter begint de wielbak achter vreselijk te roesten en ik moet hier echt werk van gaan maken...

ooit was ik van plan om van alles te gaan veranderen als ik de auto voor mijzelf zou krijgen maar ik heb mij bedacht,

zelfs de wieldoppen zijn nog de originele wieldoppen zoals die de fabriek uit kwam rollen... zo zie je ze nog weinig!

Zelf ben ik niet echt een klusser, ik zou wel graag overal verstand van moeten hebben maar helaas ben ik afhankelijk van de garage en dat kost nou eenmaal een paar duiten ;)

ik hoop nog vele jaren plezier te hebben van mijn auto :wub

24mw235.png

2r7scg0.jpg

:agent

Terug
Naar boven