• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn blauwe B + werkzaamheden!!!

ginoceros

Post weinig
Hoi luitjes, lang gezocht naar een harde C-Kadett voor een acceptabele prijs maar (nog) niet gevonden dus vandaag de blauwe Ascona B Berlina 2.0S van Ruud B overgenomen.

Met de Getrag 5 bak die eronder hangt heb ik heerlijk genoten vd 2 uur durende terugreis.

Ga hem gebruiken als daily driver en in het voorjaar ga ik er nog wat zaakjes aan lassen om hem hard te maken voor de APK.

Tevens B1 gril bij Ruud meegenomen die er natuurlijk zsm opkomt ipv de B2 gril.

Ondertussen ben ik nog naar wat dingetjes op zoek dus als iemand ze heeft voor een acceptabel prijsje hou ik me aanbevolen :

* SR klokkestel en stuur

002%20ascona.jpg

Kun je hem niet ergens stallen in een box, of bij kenissen ofzo....

ding kost je verder niks in de maand..

zou echt heilige zund zijn

Kun je hem niet ergens stallen in een box, of bij kenissen ofzo....

ding kost je verder niks in de maand..

zou echt heilige zund zijn

elektronische onsteking heb ik nog wel eentje liggen volgens mij. Zal strakjes eens effe kijken.

Heb ook nog een setje gestraalde sr wielen met brede chrome ringen liggen. Dus als je die wil laten verbreden.....:afro:afro

Ik zie je wel.

elektronische onsteking heb ik nog wel eentje liggen volgens mij. Zal strakjes eens effe kijken.

Heb ook nog een setje gestraalde sr wielen met brede chrome ringen liggen. Dus als je die wil laten verbreden.....:afro:afro

Ik zie je wel.

[rquote=1868754&tid=142729&author=ginoceros]Hmmmm .... vgl mij moet ik iets eerder bij jou langskomen dan gepland !!! :D:D:D[/rquote]

Je pland toch nooit om bij mij langs te komen!!!!

Ik heb effe gekeken (ben toch aan het opruimen) en heb nog een paar spullekes voor je liggen .

elektronische onsteking (kun je uitzoeken heb er nog 2 kompleet liggen)

Mooie gereviseerde dynamo 65amp.

Mooie gereviseerde startmotor

(startmotor en dynamo komen van het 2.0EH monza blok)

Velgen met ringen natuurlijk ook nog maar die moet ik van de zolder afhalen. Wil je ook nog een setje engelmann speigels? Zijn wel wit gespoten.

[rquote=1868754&tid=142729&author=ginoceros]Hmmmm .... vgl mij moet ik iets eerder bij jou langskomen dan gepland !!! :D:D:D[/rquote]

Je pland toch nooit om bij mij langs te komen!!!!

Ik heb effe gekeken (ben toch aan het opruimen) en heb nog een paar spullekes voor je liggen .

elektronische onsteking (kun je uitzoeken heb er nog 2 kompleet liggen)

Mooie gereviseerde dynamo 65amp.

Mooie gereviseerde startmotor

(startmotor en dynamo komen van het 2.0EH monza blok)

Velgen met ringen natuurlijk ook nog maar die moet ik van de zolder afhalen. Wil je ook nog een setje engelmann speigels? Zijn wel wit gespoten.

Ik dacht net even kijken of er een draadje is, en jawel hoor.

De gril die al tijden bij mij op zolder lag is zo een:

ascona-berlina-gril-klein.jpg

En die hoort op een B1 - Berlina omdat die een chromen bies in het midden van de gril heeft.

Veel plezier met de auto!

Terug
Naar boven