Goede avond,
Ik ben opzoek naar mijn eerste autootje , ik zit te twijfelen tussen een Opel Astra gtc/ astra
Wat raden jullie aan en waarom ?
Mijn voorkeur gaat naar de gtc omdat de auto sportief oogt.
Ik zit zelf te denken aan een gtc model uit 2005 automaat 1.6 /1.8
Waarom automaat , omdat het fijn rijd en ik heb op het internet gelezen heb dat er problemen voorkomen bij een schakel bak boven de 100.000km ,
Een hele andere vraag , ik keek op marktplaats naar de gtc Astra , en het viel me op dat bij sommige gtc 's er een sportstand knopje op het dashboard staat , mijn vraag is heeft de sportstand veel effect op de auto en is hel de moeite waard om 1 gtc aanteschaffen met sportstand knopje
Heeft iemand ervaring hier met een automaat gtc uit 2005 /2006 2007 ?
Mijn laatste vraag is , wat zijn de verschillen tussen de gtc en de Astra ,
Alvast bedankt en ik hoop snel antwoord van jullie te krijgen
Hebben jullie al enig ervaring met de auto ? Laat het me aub weten ,
Ik ben opzoek naar mijn eerste autootje , ik zit te twijfelen tussen een Opel Astra gtc/ astra
Wat raden jullie aan en waarom ?
Mijn voorkeur gaat naar de gtc omdat de auto sportief oogt.
Ik zit zelf te denken aan een gtc model uit 2005 automaat 1.6 /1.8
Waarom automaat , omdat het fijn rijd en ik heb op het internet gelezen heb dat er problemen voorkomen bij een schakel bak boven de 100.000km ,
Een hele andere vraag , ik keek op marktplaats naar de gtc Astra , en het viel me op dat bij sommige gtc 's er een sportstand knopje op het dashboard staat , mijn vraag is heeft de sportstand veel effect op de auto en is hel de moeite waard om 1 gtc aanteschaffen met sportstand knopje
Heeft iemand ervaring hier met een automaat gtc uit 2005 /2006 2007 ?
Mijn laatste vraag is , wat zijn de verschillen tussen de gtc en de Astra ,
Alvast bedankt en ik hoop snel antwoord van jullie te krijgen
Hebben jullie al enig ervaring met de auto ? Laat het me aub weten ,