• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn kadett c coupe krijgt misschien een limo broertje :)

kendirven

Post weleens wat
2011-01-08144655.jpg

mijn coupe :)

44059514191.jpg

44138787451.jpg

die word mss van men broer

en dus een broertje voor men coupe :p

laat iets achter wat je er van vind

Hij zit er nog goed uit en zeker onder de kap zoals astraTD al zei...

Heb je je broer aangestoken met het Kadett virus??;)

ja hij was van plan een auto bij te kopen en ik heb hem overtuigd van een ctje maar hij zij ooit wel dat hij een 5deurs c wouw :)

5 deurs kadett c bestaat niet, in Europa toch niet...

Die sedan komt bij ne maat van mij vandaan, auto was toch wel een beetje rot vanvoor aan de spatbordbevestigingen en koplampoortjes, voor de rest viel het nog redelijk mee, heeft lang in een spit gehangen. Toen is hij naar iemand uit Limburg gegaan die hem naar deze staat gebracht heeft. Dit is een C'tje waar ge nog veel plezier mee gaat hebben, liefde heeft da spel nooit tekort gekomen :D

@calike wrote:5 deurs kadett c bestaat niet, in Europa toch niet...

Die sedan komt bij ne maat van mij vandaan, auto was toch wel een beetje rot vanvoor aan de spatbordbevestigingen en koplampoortjes, voor de rest viel het nog redelijk mee, heeft lang in een spit gehangen. Toen is hij naar iemand uit Limburg gegaan die hem naar deze staat gebracht heeft. Dit is een C'tje waar ge nog veel plezier mee gaat hebben, liefde heeft da spel nooit tekort gekomen :D

:) jah en en hij word gelijk volledig opnieuw gespoten als hij hier staat :)

@petrolhead wrote:heb je trouwens ook een topic over jou coupe ? die wil ik namelijk ook wel volgen. :afro

groetjes

heb voorlopig een topic over men achterass

viewtopic.php?f=4&t=160941

en ik ga vanaf nu alles rond men kadett er zowat in posten

Terug
Naar boven