• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn nieuwe aanwinst update 08-05-2011

opelfreak1975

Post weinig
vandaag heb ik na een bijna een jaar ford te hebben gereden weer een opel gekocht wel een waar een

opel vectra b2 x1.6xel sport station van 1999

met orgineel 164200 km op de teller met boekjes erbij en voor weinig geld gekocht want auto schijnt een verbrande klep tehebben maar dat komt wel goed allemaal

van de week ophalen en dan de motor meteen open want wil zo snel mogelijk rijden het kenteken heb ik al en hij is ook al betaald

de v6 komt er niet ivm dat nu ook alweer de bobine stuk is en de riem zit er aan tekomen en wie weet wat nog meer

hierbij wat foto's

SDC11769.jpg

SDC11764.jpg

SDC11763.jpg

Gefeliciteerd met de aankoop van deze vectra, en veel plezier ermee.

Deze staat al een goede tijd te koop zeg, ik herkede de auto en de oprit meteen.

verkopende partij wel positief, alleen was de auto (toen) in minder goede staat tov de vraag prijs.

Ik ben namelijk ook al een keer wezen kijken bij deze, maar dat is zeker een jaar terug geweest

toen heb ik m laten staan omdat er nogal wat mis mee was.

Bussen achter versleten, voor stabi's knakkelde en nog het een en ander.

Gefeliciteerd met de aankoop van deze vectra, en veel plezier ermee.

Deze staat al een goede tijd te koop zeg, ik herkede de auto en de oprit meteen.

verkopende partij wel positief, alleen was de auto (toen) in minder goede staat tov de vraag prijs.

Ik ben namelijk ook al een keer wezen kijken bij deze, maar dat is zeker een jaar terug geweest

toen heb ik m laten staan omdat er nogal wat mis mee was.

Bussen achter versleten, voor stabi's knakkelde en nog het een en ander.

Terug
Naar boven