• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn nieuwe leaseauto ivm bezuinigen

Had ik toch mooi in gedachten om een Clio Estate te bestellen wordt het op laatste moment afgekeurd :fy1 :argue

ivm met bezuinigen wordt er voor ons auto's auto gezocht :shock:

Helaas krijg ik binnenkort een smart :ass

Mooi is dat hele dage vele km rijden in zon rot ding :swear

Voorbeeld foto:

Oehui1Adnt2k+zDwxivmDg==.jpg

Was mijn accubak die net amper de 172 aan tikt nog beter :swear

Heb ook eens mogen rijden in zo'n Smartie, maar dan wel van voor de facelift.

Wat een beroerd ding! Waardeloze automaatbak, zitpositie is beroerd en onbetrouwbaar dattie was (misschien alleen dat exemplaar?) En voor het geld dat een Smart kost, kun je wel een iets ruimere Japanner kopen.

Heb ook eens mogen rijden in zo'n Smartie, maar dan wel van voor de facelift.

Wat een beroerd ding! Waardeloze automaatbak, zitpositie is beroerd en onbetrouwbaar dattie was (misschien alleen dat exemplaar?) En voor het geld dat een Smart kost, kun je wel een iets ruimere Japanner kopen.

als ik in zo'n ding zit heb ik altijd het idee dat ik in een 45 km/h autotje zit.

het rammelt en trilt net zo erg

als ik in zo'n ding zit heb ik altijd het idee dat ik in een 45 km/h autotje zit.

het rammelt en trilt net zo erg

Ik vind een smart wel wat hebben voor woon werk verkeer (in mijn situatie 3 km). Maar ik heb er nog nooit in gereden, dus de kans dat ik dan net zo denk als jullie is aanwezig ;)

Ik vind een smart wel wat hebben voor woon werk verkeer (in mijn situatie 3 km). Maar ik heb er nog nooit in gereden, dus de kans dat ik dan net zo denk als jullie is aanwezig ;)

wat zul je een fijn gevoel hebben a;ls je met zo dinkie toy tussen 2 vrachtwagens rijd.

het gevoel word vast beter als je voor jou de rooie lampen, en in de binnen spiegel de witte lampen steeds verder op je af ziet komen haha :jerry

wat zul je een fijn gevoel hebben a;ls je met zo dinkie toy tussen 2 vrachtwagens rijd.

het gevoel word vast beter als je voor jou de rooie lampen, en in de binnen spiegel de witte lampen steeds verder op je af ziet komen haha :jerry

Terug
Naar boven