• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijne c20ne wilt niet starten hij krijgt naft en onsteking

@werner dielkens wrote:hoeveel moet ik mijn zuiger laten vlakken en de hoeveel heid dat ge vlakt is moet ik dandat niet van de onderblok latenafdoen

Om hogere compressie te behouden zou je dat kunnen doen, maar is niet noodzakelijk.

Zou ze mooi vlak laten afdraaien, gezien dat je met xe zuigers naar mijn weten al hogere compressie bereikt.

Zal na afdraaien je niet veel lager uitkomen dan een originele ne.

@werner dielkens wrote:bij mij is voor straat gebruik de blok heeft een 18e kopem 16v zuigers en 18e nokkenas en alles is vernieuwt

a je bent echt van het informatie delen

welke inlaat heb je gebruikt

welke injectoren

galsklep schakelaar

luchtweger

computer en lettercode

heb je je brandstofdruk al eens gemeten

Ik denk alles van een 20NE (injectoren, ecu inlaat enz, de Kop, van een 18E en de nokkenas van een 18E en zuigers van een C20XE.

Zuigers zijn in iedergeval niet het probleem waardoor die niet loopt. Dat heeft echt iets met benzine, tijdstip, verhouding vonk temaken.

@Haasje17 wrote:Ik denk alles van een 20NE (injectoren, ecu inlaat enz, de Kop, van een 18E en de nokkenas van een 18E en zuigers van een C20XE.

Zuigers zijn in iedergeval niet het probleem waardoor die niet loopt. Dat heeft echt iets met benzine, tijdstip, verhouding vonk temaken.

gissen is missen

hij start all ik heb een andere benize pomp gestokken en die restreeks aan gesloten en andere drukregelaar maar hij blijft nog niet op rolentie draaien

Terug
Naar boven